Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettersajtenifokus
Läst 643 ggr
tezzie
0

Artiklar

Vad skulle ni vilja ha för artiklar i höst och vinter att läsa?

Kan du tänka dig att skriva en artikel?

Kom med alla era förslag nu :-)

*** Kärleken övervinner allt ***

pippa__
0

Har vi ingen som är duktig på tömkörning? Har tyvärr inte tid själv att skriva en =(

tezzie
0

Superbra idé :-)

*** Kärleken övervinner allt ***

Buuc
0

Sen kan någon skriva om longering också? ;)

IdaS-A
0

Rasstandard för de lite ovanliga raserna?

Folk kanske kan tipsa om ngn bra övning de gjort, jag har flera på lager :)

Buuc
0

Jag har en bok, där innehåller information och longering, så jag kan gärna skriva longeringsartikeln, men det kanske är bättre att någon kunnig gör det liksom.

lisette
0

#4 jag lägger gärna till dig som artikelförfattare om du vill dela med dig.

Buuc
0

Ska jag också bli artikelförfattare? Jag ska ju skriva om dom där nybörjarlektionerna om det gick för er, och då kan jag ju skriva om lite annat också… ;)

IdaS-A
0

Jag kan ju knåpa ihop ngt så får ni se om det duger. Kan man skriva om vilket ämne som helst? Inte bara övningar..

Någon kanske kan skriva kåseri, tänkte på LinaN "en hästägares vedermöror", den var väl väldigt uppskattd Skrattande

Maja
0

#4 - Vilka raser tänker du på? :)

wewwa
0

Jag tkr att det är intressant att läsa om lite olika sjukdomar. Jag skriver lite ibland, men mest för "skoj" skull..

Ledin
0

#10 ja det skulle man ju kunna ha lite "vanliga" sjukdomar info o vad man kan göra för att underlätta o läka hästen. Fast men bör ju tänka på att ringa n vetrinär direkt. Men lite vanliga sjukdommar på hästar är ju bra o veta. O även hur man lägger ett bra bandage ja lite sjukvåd, tvätt av sår osv bra sjuklåda ska innehålla detta sånt med e väll bra för alla att veta vad man ska se över i sin låda i stallet.

lisette
0

#7 det får du jättegäran bli om du vill!

#8 så länge det rör hästar så… ;)

jätteroligt ni vill engagera er!

Buuc
0

#12 Det är ju kul att få hjälpa till! ;) När jag t.ex. är i stallet så hatar jag om jag inte har något att göra, jag älskar att hjälpa nybörjare med att göra iordning hästar och så! :) Och det är samma här, det är kul att verkligen få vara en del av ridsport, och dela med sig information till de nyfikna. :)