Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: annonstorget
Läst 1047 ggr
Evelinaesbjornsson
0

Efterlyses; Varmblods Travare/Ridtravare

Nu söker jag efter ägaren till Varmblods Travaren Before. Befor är en brun travare med svart man/svans/lugg. Om jag minns rätt hade han inga tecken. F.d travare som utbildats inom hoppning. Beffe, som han kalas/kallades, såldes till en familj i Hallen (en bit från Häljesund). Före han såldes hade min syrra lånat honom i ett halv år, 1år. Hon som sålde Beffe heter Marina Göransson. Hon hade hoppat med Beffe ganska mkt. Men när han kom till oss tränades han på högre höjder än 60cm. Han hoppades bland annat på 125cm med ryttare och 130cm löshoppning. Vet ej vart i Hallen han hamnade. Men om du känner dej att ha sett honom eller vet vem som äger honom så svara här eller mejla DIREKT till mej. Saknar honom otroligt mkt.

thilda-
0

Sökt på Atg?

Veero
0

Bild?

[Zkold]
0

Sökte på travsport.se där fanns det tre, Before Daylight, Before the Fall och Before You… kanske är någon av dem?
Before the Fall var brun utan några tecken… men kolla gärna in själv.

Evelinaesbjornsson
0

#1 Atg? Vad är det?

#2 Har det på den andra datan, ska kolla om det går att ladda in därifrån.

#3 Tror enbart han hette Befour. Men ska kolla på alla Before. Tack.

Sunset
0

Här är en länk på Befour, men han har stjärn står det. Vet du när hästen du letar efter är född?
På länken så står det att ägaren ej är registrerad..
http://www.atg.se/HastDetaljServlet?view=reguppg&hastnyckel=11959

Evelinaesbjornsson
0

#5 Okej tack :). Har ingen aning om när han är född men skulle kunna chansa på att han är runt 20-23år nu.