OT Moppe
En enkel fråga bara. Är mopedprovet jättesvårt? Håller på å ta körkort nu. Har typ 2 lektioner kvar sen tror jag provet är :S
nej det skulle jag inte tro. min lillebror sa att det var lätt iaf :)
på min tid behövde man inte moppekort, nu hade jag ju iof inte någon moppe heller så..
men lite pluggande och lite sunt förnuft så ska du nog se att det går galant!

det är jäte lätt :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Okej (: Hoppas jag klarar det. Börjar kännas tråkigt att cykla till stallet, just för att jag cyklar. Det är så mkt uppförbackar :P xD Å jag kommer till stallet svettig & trött.. Och jag är inte i bra kondition… :S Men aja ^^,
Inte det minsta. Jag tränade på testprov på datorn innan, och det är i proncip samma frågor som på provet.
Jag gjorde de för 3 år sedan och de va verkligen skitlätt, tyckte nästan de var löjligt enkelt!
~Medarbetare på ridtravare.ifokus~
jag tor det handlar mera om vett i trafiken. Sen har inte alla läshuven det har inte jag men jag tror det e ganska lätt prov hoppas du klarar det. Kul att köra moppe själv hade jag en killmoppe :P köpte den billigt o den var trimmad med :S o så skjutsa jag kompisen på den oxå till stallet tur att man inte mötte farbror polisen :)
Det är rätt lätt :) Men plugga så att du kan det utan till!
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
Jag & mina kompisar här i området har tyckt att det har varit svårt. Det har varit HELT andra frågor på provet än vad som kom på datorn när man skulle träna. Jag klarade det, men min ena kompis fick göra om osv. Men men, man får ju göra om så många gånger som helst så!
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
Har du pluggat igenom körkortsboken och den där moppeboken så kommer du säkerligen att få alla rätt. Jag tkr att det skulle ha varit svårt att misslyckas. :) Lycka till

löjligt lätt fick alla rätt 

Jag gjorde det för 4 år sen, oj shiet vad länge sen ju! haha. Okej iaf och jag klarade det, var på en helgkurs bara sen gjorde jag provet senare än dom andra, för jag var inte 15 än. Men jag tror jag tyckte det var lätt. Jag läste väl lite i boken innan provet bara.
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi