Fel i forumet igen!
När någon har skrivit i en tråd så blir det ju mörk text för mig. Men nu blir det även det när jag själv har svarat. Vad är fel?

Mörk text ? För mej funkar allt !

Ja, nu gör det det. Mystiskt.
mitt har funkat hela tiden..

Blir så ibland för mig. En sak till är att det blinkar ett brev vid inkorgen när jag inte har fått något..lite taskigt tycker jag..
förut kunde man se med svart text i de trådar man har varit och skrivit i när man gick in på sin personliga sida. men det går inte nu… alltså när nya inlägg gjorts menar jag.
Nu har forumet gett upp att visa på min sida vilka av trådarna jag skrivit i som det kommit nya svar på… Jobbigt värre!

Allt fungerar för mig i kväll iaf.

Jag har också lite funderingar ang trådar jag har svarat på men dom kommer inte på min sida så ja kan se dom. För där är bara mina gamla trådar. Varför kommer inte dom nya där också för. Är det någon som vet varför??? Tacksam för svar.
#8 Trådarna kommer inte heller upp på min sida heller. Jobbigt att leta efter dem. Har varit så sedan ca 1 vecka nu.
Även antalet inlägg stämmer inte heller. De nya försvinner. Konstigt!

#9 Håller med dej, det är skitjobbigt att leta rätt på dom. Hoppas att det kommer att bli bättre snart.

#6 samma sak för mig ..

det är en bugg som dom hoppas är tillrättad inom ngr dagar.
ni kan ju trycka på nya inlägg, sedan gå genom listan. så gör jag varje dag, tittar sällan på min sida.
#12 det är lite jobbigt när man skriver på flera sidor… ;)

hehe jo det förstås… :D
samma grejj för mig slo…*muttrar*