Vad r det för hinder på bild #0?
*** Kärleken övervinner allt ***
En bank.

Kul :)
Vad duktig hon ser ut att vara =)
Det har kommit mer och mer. Nu börjar hon få bra sits. Nu ska hon bara lära sig att rida fram honom i alla lägen… Hon når precis neranför sadeln och har därför inte så mycket ben att använda.

Duktig tjej du ser ut att ha. Fin häst med. Är det en c-ponny? Haha hon skriker där på sista hoppet.
Han är b-ponny. 127.2 cm. Kajsa är 8 år. Första gången de hoppar bank, både för häst och ryttare. Lite otäckt tyckte Kajsa…

Klart det är otäckt. Men det ser jättebra ut iaf.
Första gången känns alltid otäckt. Nu älskar hon att hoppa bank!

gud va roligt
Men hästen ser en aning förstor ut för hene. Min kompis har en lilla syrra som har skätland ponny fast en hon är 9 år o är väldigt lång.Min ena kompis lille brosa ska ha sin första ponny o hon(SYRAN) har kollat på filmer om sådant att om man köpa en att växa. en förstor ponny är det samma som att köpa för stora kläger(att växa i)men inget illa menat.

#13# Även om hästen är för stor så kan hon iaf kontrollera hästen och den lyder och det ser ändå bra ut tycker jag. Rätt som det är så är hon lagom för hästen. Ungar växer fort. :)
Visst är han lite stor för henne, men nu har hon faktiskt lärt sig att rida honom. Hon rider ut med större tjejer i skog och mark och det går jättebra. Idag har hon hopptränat och klarat av en massa svåra vägar. Sunshine är faktiskt väldigt snäll, men inte helt lätt att rida.

Vad fint det ser ut. Blicken riktad rakt fram på varenda kort, fin sits och eftergift.

Hon rider otroligt mjukt och fint!!!
Jag är lite stolt… Hon har utvecklats så mycket nu sedan i våras. Men ingen ska tro att någon puchar på henne. Det är hon själv som vill.