20 barre
grattis till mig som inte är tolv längre.. 20 år..
dödsångest.. måste sluta sola nu innan jag blir rynkig o begagnad.
Grattis grattis :)

Grattis på dig hjullan

grattis

Gratulerar! Hipp, hipp hurra för Elina! Nu är hon vuxen… hehe!
grattis!
haha jag har åxå börjat fundera pådet där med rynkor…! attans!

Grattis!
Grattis!! ;) Haha.. Om det känns bättre så kan jag ju berätta att huden börjar åldras redan vid 17-års ålder (oj ,vad man lär sig på biologin :P).. ;)
juve, attans!
Grattis :D:D

Grattis hjullan! Min syrra fyller också i dag.

Grattis till dig Hjullan och även grattis till Gejsas syster!! =)

He, he ska hälsa henne miamaria.

Grattis!
hälsa från mig också gejsa. beyonce fyller också år idag. så den som känner henne kan ju hälsa från mig ;)
tack alla ! fast inte juve :P hahaha!

Är du här nu? Sitter inte du och öppnar alla presenter och äter tårta nu?
ja kollar in en liten stund.. mamma håller på o bakar tårta just nu :D

Vad gott! Ät åt mig också. *ler*
det kan du räkna med :D har du nå planer på att komma o hälsa på nån dag ? :D

Ja, då. men just nu är det lite körigt. Vi får se i slutet av veckan eller i helgen.
okej. :D

grattis igen :D

Grattis igen :D
Grattis! :D
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

grattis:) Sjävl längtar jag som fasen tills jag fyller 18, om ett och etthalvt år, då jag kan göra vad jag vill:D vilken känsla..

Grattis på födelsedagen!!!! =)
tack tack tack tack :D:D va gulligt av er allihop.
grattis ! :)
Grattis!
Nu får du ju köpa sprit. Men inte kommer man in på nå trevliga uteställen ändå… Va ju ut i lördags å hade tänkt å få dansa lite. E ju 21år å kom ändå bara in på en tåkig pub. Vilka höga åldergränser dom börjar ha överallt, iaf här i skellefteå….
Angående rynkor, en tjej jag jobbade med för några veckor sen var väldigt bekymrad. 20 år gammal och funderade över vilken anti-rynk-kräm hon skulle använda. Inte för att hon hade en tillstymmelse till rynkig hud, men hon var SÅ orolig ändå. Jeeses!
Haha.. Äääh, jag säger ju bara som det är!! ;) Haha.. Själv så har jag några få månader innan jag fyller 17, så jag kan ju passa på att njuta under tiden!! Hahahaha.. ;) :P

Grattis, grattis! =)
#28. yes. sprit handlade jag på kryssningen som jag va på igår. krogarna kommer jag alltid in på, men blir ofta utslängd också. he he.
#29. hahahahaha, jag har också antirynkkräm.. måste ju gardera sig för guds skull :D

…Runt 25 är det bra att använda "rynk" kräm som skyddar huden gärna med solskyddsfaktor i.
/Linda 2 barnsmorsa