vi har blivit med..
2 kattungar :O
Hittade dem ute i skogen igårkväll när jag och Wilma gick kvällspromenad, och sen följde dem med mig hem :O Gav dem lite torrfoder och vatten, och la ut en stolsdyna, och imorse 6.00 när jag skulle släppa ut hästarna var dem kvar ;D Visst har det hänt innan att man fått hit nån katt och gett den mat, men sen har den gett sig av igen.. Men dessa 2 har nog flyttat in ;)
Dock vill mamma inte ha dem i huset, så vi har satt ut maten i stallet, och lagt lite filtar :) Så nu återstår det att se om dem stannar eller ger sig av så småningom :)
Den svarta är en hane och den grå är en hona :) Skulle tro att dem är runt 15 veckor..
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Oj, så söta! Men detta är OT ;)

oh vad söt den gråa var! hjälp! =)
Jätte söta o fina olika varandra med. jag tycker att du ska anmäla dom som upphittade men säg även till att hör ingen av sig så vill du att dom ska stanna kvar (dom kan få bo hos er under tiden med). tänkte så det inte finns en orolig ägare där ute. tror det e 3-4mån ägare har på sig att göra sig hörd sen är dom helt dina/era glöm inte heller vacc o kastrering även en stallkatt är värda det. Gulligt att du tog dom under dina vingar :)
Den gråa får gärna komma hem till mig. Min Selma vill gärna ha en kompis att leka med.

#5 vi ska sätta upp lappar i byn..
men jag är nästan helt 100 på att det är grannens, han har drygt 17 stycken som bor i stallet och på gården då såklart :P Så jag ska haffa dem nån dag och fråga om det är deras..
annars kan det vara sommarkatter :/ det är många här omkring danskar och tyskar som som är på sommaren bara :/
men är det ingen som hör av sig så behåller vi dem :) mat, vatten och "säng" finns i stallet.. och givetvis ska dem kastreras och steriliseras :O

Men så söta. Men dom är nog större än 15 veckor. Jag tror minst 6 månader.
åh, vad fina :)
Väldigt söta!
Jag tror de är äldre än 15 veckor precis som #8. Vår katt ser ut i princip sådär och hon är 1 år! Men lite yngre är de nog.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#10 men gud..sånna bilder är det förbjudet att lägga in!!!
Visst är hon söt lilla Agnes =) På bilderna ca 6 månader.
Busig? Svar ja!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
underbar!!
#13 fyy fan vilken sööööööt <3 (a)

Oj, så pass som 6 månder? :O Jag tycker dem ser jättesmå och ynkliga ut ;) Faktum är att båda är honor och jag tror den svarta är med kattbebisar :O Eller så har hon bara ätit lite för mycket torrfoder för snabbt :O Hon har liksom en bulle länge bak på magen..

#15# Kan vara full med mask också. Köp avmaskningsmedel så kanske bulan går bort om några dagar.

mina katter får med bula när de ätit. =)