har ni?
hej. är det någon som har varit ute och tränat sin häst i detta skitvädret? inte jag i alla fall.

Jag red bara en timma idag, något dåligt väder såg jag inte av men hästen var underbar att rida
Inte jag på bilden och jag hade velat ha mer under tamp på hästen och det hade hon i dag, hoppas det dröjer länge innan det dyker upp en köpare som passar hästen. Vädret idag var ungefär som på bilden.

nä tyvär inte, det blåser super mkt (dom varnar för storm i natt här) , och Min häst Molly hatar blåst, så et lönar sig inte att rida dåx-D

till 2# var bor du?

Söderhamn, det ligger i gävleborgslän
dottern tränade lite ikväll när blåsten lugnat ner sig.

Vi har haft strålande sol här idag, har varit ute och skrittat på Marquise.

Jag tävlade igår och ska hoppträna imorron så jag var tvungen till att rida ut i stormen idag. :P

var ut på min skrutt i dag. Solen sken och friska vindar riktigt härligt var det!
vi har haft bra väder, förutom ett liten dugg-regn nu nyss
Jag å Jenneka var ute å skrittade en sväng i regnet ikväll. Det var så mysigt men väldigt blöt blev man…
Vi har varit ute på lång skrittpromenad i blåsten. Myysigt :)

jag jobbade till kl 19,30 sen var jag hemma 20,30 sen tittade jag på tv o la mig 21,30 :D

Min dag igår såg ut så här:
Lämna ett barn på dagis kl 8.00
Ut och fodra hästarna
Hem väcka det andra barnet
Köra henne till skolan kl 10.00
Hem ringa arbetsförmedlingen, akassan, enhetschefen, lönekontoret och en annan karl inom kommunen… kl blir 12 när jag fått tag i alla.
Hämta pojken på dagis 12.00, lämna han hos farmor
Kör till jobbet. Börjar 13 och jobbar till 21…..
…….hann inte rida igår tyvärr. Men idag ska jag!!
Tränade Besten för min kompis igår em. Tur att hon har ridhus! Ösregnade till och från. Gjorde mest balans och böjövningar, det var ett tag sedan jag red sist.
Lyrik fick behålla sitt regntäcke på, som tur var eftersom regnet kom. Får ha sin regnrock på sig om nätterna och de dagar som är ruskiga/blåsiga tills han kan sova inne om nätterna.
Idag ska jag iväg IGEN till Besten och träna lite mer. Ligger i hårdträning inför terränghoppning den 24 september.
Gulp. Det är bara 18 dagar kvar. Undrar vad man har gett sig in på!