Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 654 ggr
[MalinSvensson]
0

Godmorgon 27/8

God morgon, sitter här och här dyngtrött men ska köra till skolan snart. Idag hade jag tänkt rida Wilma en sväng, Lotta  får vila dag för hon har tränat ganska mycket det senaste tiden. Vad händer för er?

Mandysan
0

God morgon!

Jag har nu varit uppe i 27 timmar i sträck ;) Blir ingen skola idag, har så grymt ont i knäet så jag har inte kunnat sova =( Är även öm i nacken efter att bussen tvärnitade igår och jag slungades i sidleds…

Idag får syrran pyssla om Foxen, ev att hon longerar….

tezzie
0

God morgon!

Är på ett sjujäkla dåligt humör, men vet inte riktigt varför… Det går väl över!

Måste till betet nu och kolla till hästarna och sätta på Follys kompis en betesreducerare som hon får ha på dagarna.

Ska sedan åka till en kompis och gratulera henne samt kika på hennes nya ardennrar, sen blir det några timmars jobb!

*** Kärleken övervinner allt ***

lisette
0

har varit o lämnat loke på dagis och köpt bullar. väntar på petra, vi ska åka o köpa torv idag.

grymt ont i foten jag stukade för 4 år sen. måste vara sen ridturen igår. =(

sista dagen jag har semester idag.

Johanna
0

idag ska jag jobba… börjar kl 12.15..till 21.. blääää!

ska innan dess (allså helst nu ;) ) åka till guldfynd o hämta ut en ring….o hinna gå en sväng m hund till.

linasvovvar
0

God förmiddag, jag är nyss hemkommen från djursjukhuset, har varit och röntgat Adina.

Hade tänkt rida, men om det fortsätter regna så här, så tror jag nog att jag hoppar över det !

Så det blir väl det vanligta, tvätta, städa osv osv. Funderar även på om jag skulle koka lite rabarber saft !

AusaBausa
0

Hej är hemma från jobbet då Tindra är förkyld o febrig(dem ringde efter mig så hann jobba 2h). Nu sitter jag här o ska bara dricka upp kaffet för att sen orka ta itu  m tvätten, blä:-P

ikväll blir det ev promend m kefir/kelda/ keso sen styrelsemöte på Tindras fsk.

Zadeira
0

God middag!

Idag ska jag in till stan, se om jag hittar ett par gummistövlar (kommer inte kunna jobba hela hösten i stallet annars, har ju mina vinterarbetsstövlar, men de är fodrare så inte särskillt bekväma förren det blir kallt igen..)

Ikväll är det träning som gäller för min del, de har startat ett nytt pass som är dansinspirerat och otroligt mycket roligare än ett vanligt träningspass, så det väljer jag ju hellre..

Lyrik
0

God middag!

Är dunderförkyld så jag stannade hemma från jobbet.

Ska ut till stallet en sväng. Blir mockning, fixa mat till Lyrik. Ta in honom och borsta och pyssla lite. Smörja in hans sår på hblår.

Sen hem igen och vila. Ringa runt på stallplatser.

gejsa
0

I dag på eftermiddagen ska jag rida min första lektion på Fille. Det är Nina som hade honom en månad på töltsättning som kommer. Det är inte hemma hos mig utan jag rider eller tar transporten. Troligvis blir det trp. Annars blir han så trött innan vi ens hunnit börja. :) Ska bli kul!

pippa__
0

Nu är vi hemma me torven…släpen var tung, så "starke Adolf" i byn fick komma och hjälpa oss lyfta av den =) Lisette hämtar bebis på dagis som jag ska vakta när hovis kommer idag…skuölle tömkört, men vägrar när jag har en förkylning som knackar på dörren och det regnar =(

Anna
0

Slutar 13.00 på onsdagar (:D) så har varit hemma ett tag nu.

Ska baaaara slappa idag, underbart! Och försöka hitta mitt The Sims, har såklart slarvat bort det nu när jag är spelsugen.

Just nu sitter jag och försöker göra en hemmagjord fransk manikyr, hm.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Repoort
0

God dagens
Åkte ut till sommarstugan efter att jag lämnat Alice på skolan och tänkte ta en ridtur, men det regnade bara mer och mer så jag skippade det.

Packade lite saker som skulle hem från stugan och tog med mig en av katterna då jag åkte hem. Sambon tog med en till katt då han kom hem.

Har beställt lite grejer från Hööks. Fyller snart år så jag tyckte att pappa skulle köpa nya ridstövlar och mamma nya ridbyxor, och det tyckte de med. Beställde även en vinterjacka och ett schabrak.

Någon gång under kvällen åker jag till stugan igen och hämtar hem den sista katten.

AusaBausa
0

#10 Tindra som smittat dig kanske…? Hoppas du är fullt frisk på lördag..

ngn som vet var man kan köpa råläderfärgade ponnyträns??

bubbelbubbel
0

det regnar här med, och jag har sovit hela dagen.
så jag är mest nyvaken och tröttis.

vet inte om jag ska göra nått idag, tror inte det, blir nog bara middag och jobb faktiskt..

lisette
0

#5 hur gick det då??

linasvovvar
0

#15 SKK kollar plåtarna och skickar sedan hem svaret, men det va nog ingen vidare förbättring, tyvärr.

chik
0

Ja då önskar jag er en God Natt!!

th_grouphug

Lena.P är jag i verkliga livet.