Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 4973 ggr
Kima
3

B-Ponny säljes.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu måste jag tyvärr sälja min pigga, busiga ponny.

Brutuz är en femårig (född 2003) maxad b eller liten c ponny som är mycket social och en väldigt trevlig häst.

Han är inriden och utbildningen är påbörjad, och han är väldigt snäll att ha att göra med och snäll med andra hästar.

Brutuz är regelbundet verkad och avmaskad.

Frågor besvaras gärna på 0709-425931 eller frenning@telia.com

Kima
2

En bild till

[japptravare]
0

Men gud vad söt

Ledin
0

ser ut att vara ett russ, mycket fin var han. :) lycka till med försäljningen o mät honom så vet ni om han är b lr c. Men återigen jätte fin :)

Kima
0

Han är ett russ :)

Ledin
0

ja då är han säkert en maxad b stam å allt? Jag tycker ju russen har blivit för billiga, men våga ta betalt han var mycket fin :)

Kima
0

putt :)

Mille
0

Vad har han för rekord?

[MartinaPettersson]
0

Oh shit vilken fin! :)

[VictoriaR]
0

Vad söt! *puttar upp*

Tusen
0

#5 Han kan ju faktiskt blivit övervuxen också. Händer ibland bland russen. Då är det inte mycket att ha till ponnytrav men han kan bli (eller kanske redan är) en utmärkt ridponny. Russ är kända för att vara fantastiska hopponnys. Ett övervuxet russ har absolut en lysande karriär framför sig som ridponny. Vet dessutom många russ som är superduktiga i fälttävlan. Starka, hoppglada och pigga. Kan det bli bättre.

Hör´ni ridfolk! Slå till vett´ja. Detta kan bli ert livs klipp.

Amandaaa
0

Varför måste du sälja han? :(

Kima
0

Jag måste tyvärr sälja honom p.g.a min satsning för ponnytravet.

Som nummer 10 skriver är russ fantastiska ridponnys och fastän han inte är färdig utbildad visar han hela tiden att han verkligen vill lära sig.

Han tycker det är jätte roligt att bli riden och han är bara 5 år så han har väldigt mycket framför dig!

Ett bra hem är viktigare än priset.

skott
0

Han är verkligen super fin.

Kima
0

Ja och han är en jätte trevlig häst att hålla på med!

Mixie
0

Finns det inget intresse i norge då? :)

//Mickan

Pedro
0

Jag vill. Men inte mina föräldrar >_<

/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

Ledin
0

ja han kan bli en toppen ponny även som körponny med så alla som gillar att köra och har ett duktigt barn som vill rida o tävla lite, han var ju som sakt var jätte fin så man blir ett snyggt ekipage :) *puttar*

Josefineep
0

Kan rekomendera russ som ponnyhoppare, dom är helt fenomenal inom hoppningen, tränade 110 cm när jag red mitt russ! :) Tyvärr är jag för stor för att träna nu, och skrittrider han bara då och då hos hans fodervärd, har min islänning ist :)

/ Josefine och Herkules, www.isbitarna.se

Kima
0

Ja, de har ett rykte om sig att vara duktiga på hoppning, tyvärr har vi inte testat brutuz mer än 10 cm ännu men han är hela tiden med på att göra alla olika saker så att jag tror säkert att han kan bli en bra hopphäst!

Josefineep
0

Dom har ruskigt fin teknik, dom flesta iaf! Värt att försöka på lite högre kanske? :)

/ Josefine och Herkules, www.isbitarna.se

Kima
0

Ja självklart ska vi göra det :) Han är under utbildning som sagt.

joooossan
0

Så fin ! :) Lycka till med försäljningen !

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Kima
0

Tack så mycket.

Brutuz har blivit riden nu i veckan och han är väldigt positiv till allting, han lär sig väldigt snabbt och verkar tycka det är superkul!

Kima
0

putt

Kima
0

Här blir Brutuz riden!

Eve
0

Åh, vad fin han va (: *saknar ponnyåldern jag aldrig dick njuta av*

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Amandaaa
0

Har du fått han såld ännu?=)

Kima
0

nej, han har inte blivit såld ännu, men han står hos min syster nu på utbildning och han gör framsteg varje dag! Han tycker det är superkul att bli riden!

Ett bra hem är viktigare än priset =)

Marster
0

jag har honom i mitt stall nu så han kan bli riden lite mer och så och han är verkligen en underbar häst, väldigt social och trevlig. snäll i all hantering. en toppen häst helt enkelt :) dock är han ju under utbildning. :D Kima ( som säljer hästen) är min syster x)

Julia
0

skulle vilja ha men får inte :( hur mycket kostar han ?

Kima
0

vi har tänkt oss 16 000 men som sagt är ett bra hem viktigare än priset!

Julia
0

okej , men jag skulle aldrig få , sen vill jag  ha min älskade skötponny :D

Fluffen
0

vilken sötnos, skulle vilja ha han men tyvär har vi inte platsLedsen Otroligt söt

Kima
0

knuff, kan även utlånas

Kima
0

Brutuz har blivit hoppad nu och han tycker det är jätte roligt och är väldigt duktig på det!

Brutuz kan även utlånas en l'ängre period!