Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 525 ggr
elin
0

Go morron =D

Bara jag här?

/Elin

ThereseW
0

Gomorrron själv :)

Eve
0

Morrn morrn

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

LinneaG
0

Godmorgon alla!

MiaMaria
0

Gomorgon! =) Uppe med tuppen!

Maja
0

God morgon!!

Själv så fick jag en hemsk start på morgonen.. Är ledig ifrån skolan idag, så då tänkte jag "skönt med sovmorgon!!".. Men den sovmorgonen försvann när våran hund börjar skälla strax efter kl. 6.. Vi hade en kossa i trädgården!! :O En av min grannes kossor hade rymt och ställt sig i våran trädgård och åt äpplen från träden!! :S Inte nog med det.. Alla andra kossor runt om börjar råma och skrika.. :/ Sedan så lyckas vi få bort kossan från trädgården, men kossorna fortsätter att råma - ända fram tills nu!! Usch, vad trött man blir!! Det är ju inte första gången det händer heller.. Min granne verkar inte heller bry sig ang. hennes staket, eftersom alla kan se att det är trasigt, vi lagade t.o.m. staketet runt våran trädgård nu, eftersom min granne inte skulle kunna göra det.. :/

Inte nog med kossan.. Nu har jag huvudvärk och ont i halsen.. :( Haha.. Kul dag!! ;)

emsems
0

är åxå vaken.. ska följa en vän till lycksele å hjälpa till medhennes lektioner å hästar.. sov dåligt, tillslut känns det lika bra att gå upp!

MiaMaria
0

#5 Vilken lyckad start på morgonen! Hopaps resten av dagen blir bättre!

Själv har jag jobbat natt och har sovande jour då men har fått varit uppe mestadelen ändå… Åkte ut och kollade Musse (läs inlägget NEJ!!!) och kommer sen hem o ska ringa veterinären och då STINKER det rök i hela huset, alltså cigarettrök. Jag tål inte det sen jag slutade röka själv och tycker det är riktigt vidrigt! Då har pappas sambo "fått ett återfall" och rökt i pannrummet i går kväll och där inne är det ingen ventilation så det där har spridit sig i hela huset. Hon kan vänta sig en redig utskällning när hon vaknar kan jag lova, speciellt när jag är på mitt allra bästa humör med tanke på lite sömn och problemet med Musse….

Maja
0

#7 - Hehe.. Tackar!! ;)

Hoppas att Musse blir bra snart!! :)

MiaMaria
0

#8 tack!! =)

ThereseW
0

#5 hihi, förlåt men det låter liite roligt iallafall :)

Maja
0

#10 - Haha.. Jo, sådär lagom kul.. ;)

__iE
0

go eftermiddag ;D

E_hjo
0

Japp, go eftermidda var de ja ;)