Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 866 ggr
Veero
0

Foder häst/ponny sökes AKUT!

Min systers häst flyttar nu på lördag (23 agu) och då måste jag ha en sällskaps häst i 2-3 veckor till min häst som flyttar om 2-3 veckor (6-7 sep), det kan vara hur liten som hellst och hur stor som hellst, inriden, oinriden. Ja rättare sakt hur som hellst bara jag får en som kan holla sällskap till min polle.

Han är en Bruks Arab på 25 år som är valak, ranghög och går bäst ihop med ranghöga hästar än ranglåga.

Erbjuder stort bete, stor box som den får gå in i under nätterna och ridning/körning om så önskas.

Ring: 0271-44001, 070-3068987

Maila: Bambi_Vero@hotmail.com

PM.a mig, eller skriv här.

Bor i Dalarna/Gävleborgslän (Gästrike).

Veero
0

putt!!!!!

Veero
0

Putt!!!

Tiden far iväg så jag måste hitta en häst/ponny imorgon! Kan själv komma och hämta och lämna!

Ledin
0

har du ingen granne som har nån häst/ponny du kan bara låna e ju så kort tid så det bör ju ite vara svårt o låna en.

gejsa
0

#2# Tror inte att någon vill låta sin häst åka så långt för så få veckor.

Veero
0

#3 har kollat med alla jag känner som har häst och har kollat med ridskolorna och allt.

#4 Men man kan alltid försöka! man ska inte bara ge upp ;) Jag letar som en tok för att hitta någon häst och hans kompis åker i dag så får se vad som händer :/

lisette
0

för två-tre v hade jag låtit min häst stå själv. man vet aldrig vad för ngt som nya hästen drar med sig.

Kimpa
0

Tänkte precis säga som #6. Det är så kort tid så jag tror nog att han ska klara att vara själv.
Annars kanske det rent av är nyttigt att han får lära sig att vara själv i hagen någon gång ;-)

tezzie
0

Klarar inte hästen av att stå själv dessa veckor då? Det är ju så kort tid…

*** Kärleken övervinner allt ***

wewwa
0

Jag hade gjort som lisette.