nordisföl säljes
Hingstföl -08 Brun med stjärn. e. Radar 1955 ue. Lindus 1885 uue. Lauborken.
Mycket hanterad från början, följer med både vid ridning och körning utan problem.
prisidé 13 000 eller bud
ring eller maila för mer info och bilder
cissi
0736-637963

Åh så söta dom är. :)

de är om möjligt ännu sötare i verkligheten när man kan ta på dem 
tyvärr så är det lite svårt att ha kvar en hingstunge bland bara ston

sjukt vacker =)

nu blev jag mer kär ^^

gud vilken sööt
kul att ni faktis jobbar med stoet o fölet för hänga med gillar att man behåller sånt som faktis funkar jätte bra :) Fölet mer mycket fin med rätt stor, gulligt att han var så ljus :) Önskar dig lycka till med försäljningen :)
#3 men när blir en hingst könsmogen då? de e väl bara å kastrera annars, men du kanske inte har plats för honom?

#11 märren tycker inte det är så hysteriskt kul att bara vara mammaledig så då kan bebis lära sig hänga med.. och så blir han ju världsvan på köpet 

klart det går att kastrera honom tidigt, men blir han kvar här blir han det som hingst och då finns det ingen att leka med.. ska inte heller sticka under stol med att jag trivs bättre med ston av någon konstig anledning 

puttar upp grabben lite.
pris kan disk.
Var Lovis ute på annons, sommaren - 06? Undrar bara då jag letade häst då och fann en annons på en Lovis nordis =) Blev nyfiken på om detta skulle kunna vara samma häst?

#16 nej det är inte samma häst. hon har inte vart ute på annons sen -02 som ettåring..
men det verkar var ett ganska vanligt namn bland nordisar…
#17: haha, det är kanske det - blev bara nyfiken, det kostar ju inget att fråga ;)

#18 det är väl tur det.. tänk vad nyfiken man hade fått vara annars…

putt putt

#18 - Grannens nordsvensk heter också Lovis ;)
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

#23 rätt vanligt namn på nordisarna,de flesta som heter det verkar vara i samma ålder också.. 

puttar. finns lite kort på honom på www.nordsvenskar.se under till salu. Även pappan finns under avelshingstar