Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 881 ggr
lisette
0

god natt gott folk!

nu ska jag faktiskt ta och poppa lite popcorn och sätta mig med min manson dvd och njuta lite av musiken och samtalet med manson… :D

sov så gott.

Älskar_hästar
0

sov gott du med !

Mandysan
0

natti natti

emsems
0

ska åxå försöka slagga nu.. ska upp tidigt på dressyrtävlingar (är speaker)

gejsa
0

Nej, men redan. Fy, jag har nyss sett en jätteäcklig rysare med mycket, mycket blod. Sågen hette den. Gick på tv 1000 alldeles själv. Vågade knappt släppa ut hundarna i kväll. Fy vad äcklig den var.

Sussi
0

Samtalet med manson??

#4 HAr inte sett den men reklamen var tillräckligt avskräckande för att jag skulle se den. Ser inte på skräckisar eftersom jag blir isstänksam för allt som rör sig efteråt.

lisette
0

*fniss* ja, dvdn med manson… han pratar lite osv där med… D:

E_hjo
0

Vikken manson? Jag fatta nöll… Hiihi=/

lisette
0

äsch det var en diskussion i en annan tråd.. den om vilken som är våran favoritlåt. sen blev jag himla sugen på att lyssna/titta lite på marilyn manson,.

LinneaG
0

god natt, nu ska jag sova!

SarahPeace
0

GOdnatt :D , själv så ska man till hästarna o släcka lyset o fylla på vatten o mer mat :P ihih , sen ska ja titta på tv,, min tv som jag har i mitt rum har ja bara tillgång till 1,2,4 och 6:an o barnkanalen:P, sen tv i vardags rummet är det många fler kanaler men jag vet inte om det finns kanal tv1000 där..:/(tänker du på skräckfilmen du sog gejsa), jag ska väl glo på 6:an på "gallopperade dektetiven", kl 22:00, men det börjar bli lite tjatig då man har sätt det så jäkla många gånger iihih

#4 lyllos, jag ÄLSKAR skräckisar !!!!!sjutton att ja missade den !, sista "skräckfilmen" ja såg just nu var "scary movie 2", har bara sätt den engång förut , men ja somnade efter halva, hahah

SarahPeace
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Titta vilken "FIN" spindel som JUST har flyttat utanför mitt fönster i mitt rum! *ryser* har spindelfobi tyvär!!ihihi ; D

Den ser liten ut, men ja lovar att den är stor (enligt meej då)

gejsa
0

Hi, hi du är rolig du tar foton på små spindlar. bu!

Ja, den jag såg i går var jäkligt äcklig måste jag säga. Mycket blod och så. Nästan som motorsågsmassakern. burr Och det snuskiga på allt var att mördaren överlevde.

bubbelbubbel
0

hm. vad var det för film du såg gejsa ? du har händelsevis inte originalnamnet på den ? ..jag bara antar att den inte var svensk ;P
blev lite nyfiken..:)

hjullan
0

sågen.. är det saw hon menar mån tro?

bubbelbubbel
0

jaa, det var det jag var inne på lite granna med…

gejsa
0

Ja, den hette kort och gott /saw/.

hjullan
0

mm den är läskig.. har du sett tvåan också gejsa?

gejsa
0

Nej, men jag förstod att det fanns eller skull bli en tvåa eftersom mördaren överlevde. har du sett båda?

hjullan
0

jag har sett båda.. och tvåan är helt klart värd att se. det är inte alls som man tror att det ska vara.. om att mördaren fortsätter .. bra poäng i den filmen.

gejsa
0

Ok, ok men tyst skriv inget mer ifall jag någon gång ser den andra delen. he he

hjullan
0

nejdå.. he he. men du kommer bli förvånad över handlingen i den filmen..  hyr den gejsa!! :D

gejsa
0

Vad heter tvåan då?

hjullan
0

saw II

gejsa
0

Oh, var det så enkelt. Generadha ha

hjullan
0

haha mm.. simpelt :D fast istället för II på slutet.. så är det två avhuggna fingrar.

gejsa
0

Usch då! Överlevde killen som blev instängd i slutet? Var det han som blev mördaren till slut? nyfiken i en stut är jag. hi hi

hjullan
0

haha du får se själv. men den killen överlevde ju inte .. han blev ju instängd där ju! han är iallafall inte med i nummer två,.

bubbelbubbel
0

..men, jag har ju bara sett ettan, men jag skulle ju vela säga att han egentligen inte är en mördare, det enda han gör är ju att testa människans vilja att överleva. visst, det är han som riggar upp sakerna, och sätter dit folket, men det är människorna själva som tar livet av sig..tycker jag..

hjullan
0

joo precis!!  men bubbelbubbel då måste du se tvåan!!!

gejsa
0

Jo, men ibland så hinner dom ju inte göra något. Usch skulle inte vilja hamna i en sådan situation.