Skåneritt?
Någon som vill hänga med oss på en fokusritt i Skåne i sommar?Närmare bestämt i sydöstra skåne i Kristianstad kommun..i en liiiiten by som heter Tosteberga men vi har en superhärlig natur!
Rider ihop i ngr timmar i varierande terräng..klättring,små ridstigar m hoppmöjligheter…har även en hage att ha hästar i om det skulle behövas..
Hör av er snarast!
Så här såg det ut på vår senaste ridtur…hihi!
Fyll på m anmälan här nu medans jag går o sover…nattinatti!

lisette på ??

Jag vill också va med, men jag har ju ingen häst =0( *gråter*
#3 ingen du kan låna?

#4 Näää tyvärr =0(
Trist!
Om man bara hade haft en häst. :P
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

#5 Jo man kan allrid hitta häst att låna =) ja e me!
Ja ngn stans måste man kunna låna häst!?!Brukar ordna sig..
Fler som vill med???
Om det finns en häst att låna vill jag definitivt med, så för min del hänger allt på om nån har en häst att låna ut.

cykel annars? ger säkert lika bra träning som att rida! =)
hihi… finns d ingen som bor i sthlm som kan arrangera en ifokusritt?
#12 - Har varit en Upplandsritt på gång, vet inte vad som hände där.. :P

attans att man inte har egen häst..

#14 Ta me nån av medryttarhästarna ner =)

Har bara 1, o isf måste jag låna allt o lite till, får se om jag vågar fråga, haha :)
Medryttar ponnyn är på betäckning nu :( Annars hade jag nog kunnat få låna henne, typiskt.

har ni funderat över ngt spec. datum ? :)

#18 Tror jag inte..Du får höra me Åsa, det var ju hon som kom me den briljanta idén ;)
#19 Nej inte ännu…men passar helg bäst eller det kvittar? Tänkte mig då under semestertiden v.29-31 på vardagarna…
Tror du "era" grannar kommer medPetra i Djurröd?
knuff….

Hm, om jag skulle kunna skulle nog helg passa bäst för mig. Passar Ballerina nu när Falsterbo är, så om jag vågar fråga och jag får för dem så skulle jag nog kunna på lördag :)
hmm kan inte den helgen för vi firar våra födelsedagar m släkten på lördag o sen barnkalas på söndag…
efter 15 på söndag(20/7) kan jag dock!????!

inte jag… kan vi inte ta det lite senar i augusti?
Jo det går också bra…då säger vi mitten-slutet av augusti!?!

#25 Jag är med! Ska skriva upp det i almanackan sen också, så kom gärna fram till ett datum :)
#26 kul!
Kan alla söndag den 31 augusti?
#12 blir det en bit norr om sthlm kan nog jag vara med ;) tror nog att jag kan få låna en pålle och dra med mig en, två eller tre till i bästa fall!
#28 nja…skåneritt va det sagt o skåneritt blir det…;-D

har skrivit in det i telefonen!

Japp, Lovisa och Storm är med! Skriver upp i almanackan.
Kanon! Då är det bestämt!
Petra du me`???

problemet är ju hur hon ska ta sig till tosteberga med hästen. jag kan inte köra både merry o staren.
Hrm…får vi ju se om vi kan lösa ju…
jag ska t Bjärsjölagårddagen innan så alt är ju att jag lämnar ngn av mina pållar på väg hem och så tar jag hem staren t mig….?
sparkar upp den lite…
Jag är sjukt butter för att jag inte har någon häst att rida och ta med, för då hade jag verkligen velat hänga på… *suck*
spark upp!
knuff..

Rätt Tosteberga? Mamma måste ju skjutsa mig och hon vill inte vänta tills vi är klara. Det är väl okej att vi ställer av transporten hos er så åker mamma iväg och gör ngt annat under tiden?

japp rätt tosteberga! =)
Jopp där bor jag :-)
Och JA självklart kan hon ställa av transporten så länge…

bettan får följa med som fotograf ju!
vilken bettan?

bettan! :D
loas mamma

#45 Haha ^^ Ja, för inte tänker jag släpa med mig den enorma kameran… Men den diskussionen får du ta med henne ;)

det kan jag göra! :D hon får ta med sig tara och en cykel vet jag!

Jag och Folly vill oxå komma ;)
*** Kärleken övervinner allt ***

ja det vill jag med att ni ska! :D

Hämtar du oss?? Vi kommer direkt isf ;)

du får helt enkelt börja rida nu.

Vi hinner nog inte :(
ja jag hämtar er på stationen;-P

Jaa, Folly har nog aldrig åkt tåg… det blir kul :-D
Ja det kan väl bli spännande för henne o kommma ut i världen…sen får hon ju träffa världens snyggaste skåneman som får henne och sluta brunsta;-D

#55 men hna kan väl inte vara snygg om han får henne att sLUTA brunsta?
på söndag blir det ridning här hemma i byn. loa - intresserad?
ja men hon slutar för hon vill inte ha ngn annan än honom såklart!!!

Åhh, Åsa har lösningen på mina problem :)
Ja problemlösare nr:1 haha..hur dags kommer du? Jag kan hämta dig i Bromölla eller Kristianstad..

Kan du komma till Hudiksvall ??
nja blir liiiite lååångt…du får ta lillsemester hit ner.
en karatespark upp…

#56 Sorry, det är söndag imorgon och jag är ÜBER-religiös och ska på Missionkyrkans möte vid Immeln xD (följer med en kompis, inte särskilt religiös av mig).
Du lyckas alltid klaffa de dagar jag inte kan :/ Dessutom, vet inte ifall du hört det, Casa och Storm hamnade i slagsmål så Casa åker förmodligen till djursjukhuset i nästa vecka… Sen har jag en känsla av att Stormen inte är riktigt bra i h. bak :'( Elisabeth kommer hem fr. Falsterbo imorgon så hon får hjälpa mig att se.

vadå åker till sjukhuset? är han dålig igen? eller vad hände?

#64 Casa fick ju börja gå i större hage nu så i söndags släppte jag ihop honom med de andra, vilket var j*vligt dumt av mig… Det gick super i början, men sen helt plötsligt rök Storm och Casa ihop och stod med bakarna mot varann och sparkade nåt fruktansvärt på varann. Sen var de ju båda blodiga. Casas bakben svullnade upp rejält och nu är han halt på h.bak.
Storm har sett helt frisk ut, men jag lät honom vila ett tag för säkerhets skull. Idag när jag red så fick jag för mig att det inte är som det ska, det känns inte rätt. Men jag kan varken se att han haltar eller känna något på benet :/

usch, aldrig får du ha ngn tur med hästarna! =(
Åh vadtrist! Håller tummarna attt allt ska ordna sig..

uppeliskutteli
sparkar upp den på nytt…börjar ju närma sig..om alla kommer så är vi nu:10!!!!
putt