återbesök på huntley idag..
återbesöket idag…önska oss lycka till!!
Ett stort lycka till från mig! :D

det lär nog behövas.. har ingen hjälp med att lasta denna gången, bara min hästrädda mamma och pappa..:P och sedan har han inte kännts riktigt riktigt bra i bakändan.. inte halt men ngt kan nog vara kvar..:S

lycka till!

Vi håller tummarna att allt går bra. :)

lycka till :D
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Nu har jag kommit där ifrån äntligen.. :) skriver om hur d gick sen om en stund när jag fikat.

Hur länge fikar du eg????

jättelänge tudligen ;D

ja länge :P har hunnit vila och äta kvällsmat också :)
Hade tid halv elva men var en olycka på vägen så polisen sa flörst att vi var tvugna att vända, jo tjena backa flera hundra meter? Sedan kom han igen o sa att om vi väntade en stund så kunde vi komma förbi sedan. Seden blev d en himmla väntan på huntley..kom först in vid 1 ngn gång.. gjorde böjprov o longerade..han va stel i väbak men han kom igång efter en stund, hon tyckte att han kändes bättre i ryggen med. men med lite muskler o rätt träning skulle d nog bli bra. Hon sa att första året får man nästan räkna med sådana här skador då han är känslig och har speciella gångarter men med muskler på rätt ställen kommer jag ha mycket nytta av honom längre fram. De sprutade sedan in tuppkam direkt i blodet på honom också.
ick även en flaska atroflex som hon skulle skriva som medicin.. så hoppas försäkringen tar d. usch usch undrar när räkningen kommer.. kommer ju gå på flera tusen

Vad skönt att höra. Då gick det ju bra. :)

putt