Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 3278 ggr
__iE
0

.. :) ..

jaa, händer ju inte så mkt här just nu.. ^^

såå, vad har alla gjort denna dag då? :D

hjullan
0

varit purken. laddar för fest nu.

Sandra
0

Gick upp 4 imorse för att börja jobba 5. Slutade 2 o sen har jag sovit o är nu hos mina föräldrar som bygger kök. Roligt att kolla när det börjar bli färdigt…

steffy
0

jag har varit 4 gånger hos min häst idag.

Mandysan
0

Lata mig hela förmiddagen och åkte ut till stallet för att konstatera att foxen är halt & har lös sko (dock vääldigt lite) Fundersam

Men det är nog bättre i morgon….

__iE
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

okejokej :)

jag har först varit i stan jätte snabbt, skulle bara köpa block o hm, en mapp typ till skolan.. sen hem, o direkt upp till hanna där vi har tvättat stallet .. sen va jag där en stund, okej läänge :P

sen efter jag varit hemma en stund så kom Fia o visade deras nya valp (kolla bilden) o jag blev förälskad :P :D mamma o min lillebror me (; så nu ska jag tjata på att jag ska få en hund, ännu mer än vad jag gör ^^

Ottino
0

Leker med hjullan och laddar party. SKÅL

Thinka
0

Varit på bästa vänninans dotters dop…

lisette
0

har ridit calippo och oskar med eMis. hoppade oskar lite grann på ridbanan, han tog ett litet skutt över. han tyckte nog det var mest jobbigt…

sen åkte vi hem till eMis och red kasper och drewör. jag trodde jag skulle ramla av för första gången på länge.. men det hände inte.. :D

nu har jag nyss kommit hem, har ont i häcken och är allmänt trött…

PimTheGreat
0

varit i stallet mellan 9-15 och bara ridit och gosat med min Pim….så mysigt

emsems
0

jobbade på stallet och red 2 ggr (behöver jag säga att jag äter ipren till middag och måste strax lägga mig ner)..

Älskar_hästar
0

tittat på kapzel när han åkte idag. sov.

Sandra
0

#11 Alltså… jag tänkte inte ens på att Kapzel inte stod i hagen när jag åkte upp för att titta till Sandy. Är man trött då eller?

Älskar_hästar
0

#12 Kapzel brukar väl man märka? =) Jo , ganska trött nog ..

gejsa
0

Det har regnat ca 40 min i dag. Och just då när vi var ute och red Elin och jag så regnade det förstås. Vi kom hem dyngsura. jättekul!

tessa
0

jag har mestadels varit i stallet, - ridit i paddocken med en hispig Yrla (berodde nog på mkt vila samt blåsigt väder), tvättat hennes svans, målat på stallskåpen i sadelkammaren, och när jag kom hem - nu i afton gjort hemmagjort hästgodis, med recept från kraffts hemsida. Finns recept i en annan tråd som jag skapat i afton, "helylle".

Så en rätt hästig lördag får jag nog lov att säga =)

SarahPeace
0

Tyvärr så sitter man här o är förkyld ,….  tråkigt !

Marre79
0

Sitter barnvakt…Rebecca kom hit igår morse o åker hem på måndag. Så inatt har jag inte sovit något pga att Rebecca är förkyld o hostat hela natten. Måste till apoteket o inhandla lite hostmedicin.

hjullan
0

#17. hoppas du inte blir smittad !

Sussi
0

Igår flyttade jag till min studieord, it sucks bad!!!

Och idag har jag och föräldrarna packat upp de sista och för ca en halv timme sen for de hemåt så nu sitter jag här med hunden och kännr mig ensammast i världen! Jag känner ingen här i stan, int ens nån bekant eller släkting!

hjullan
0

gå ut med hunden o mys med den.. :D sen är det ju alltid nån som börjar prata med en när man är ute o rastar hunden.

Sussi
0

#20 Vi kom nyligen in efter en kort länk och nu sussar han sött så han ska få sova vidare. Här stannar ingen och pratar med en de glor bara och tror man är skyldig till varje oupplockad skit de ser. Min inställning idag.

Snart ska jag börja printa ut lite hästbilder och lägga in in de 150 ramarna jag tagit me :D

hjullan
0

150 ?? aah då lär du hålla dig sysselsatt iaf :P

lisette
0

sussi, har du bara tagit med en av vovvarna?

jag har sovit till kl 12, sen städat hela huset. åkte hem till bebbe och märkte upp sadlar och täcken. sen nu är jag hemma… :D

Sussi
0

#22 Kanske överdrev en aning, de är bara femton för att vara exaktOskyldig

#23 Jo det har jag. Vi testar och ser hur de går. Jag har en så liten lägenhet, bara 18,5m2 så det blir en aning trångt med båda hundarna Men som sagt så testar vi oss fram.

gejsa
0

#19# Tur att du har oss då sussi! Flört

bebbe
0

Varit på barndop i fm, märkt uppsadlar och täcken ihop med Lisette i em

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Sussi
0

#19 Jag vet! Idag har jag typ bara suttit här samt pratat i telefonen ca 4½h, 1 euro på söndagSkrattande

RubHel
0

Jag har varit i stallet hos Astra idag :)
Hjälpt till att möblera om sadelkammaren och fikarummet.

gejsa
0

Börjar allvaret i morgon sussi?

Sussi
0

#29 Jepp, imorgon börjar det, slut på sötebrödsdagarna nu. Måste ha karta för att hitta till skolan, känner mig så bortkommen man bara kan känna sig. Men, men bara man kommer in i rutinen så går det väl.

gejsa
0

Det går säkert bra. Modigt av dig att våga flytta så långt bort. Och ingen som du känner. Lycka till i morgon. *ler*

Sussi
0

#31 Tack ska du ha! Ska göra mitt bästa för att inte klåpa bort mig första skoldagen, ger liksom ett dåligt första intryckHemlisFlört

gejsa
0

Nej, nu ska jag koppla ner mig. Natti natti på dig och sov så gott i natt i din nya lägenhet.