Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 894 ggr
Thorsson
0

Shetland RIKS, Växjö

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var och fotade med Anna i växjö idag, och trött som man var, och det var varmt så fotade jag allt annat än det jag skulle i vissa lägen! Men när det är en viss klass så är det Ausabausa som ställer ut sin Kelda, mycket fin ponny! Jättesöt :D När vi skulle åka hem så kom både hon och pippa_ här på iFokus förbi och hälsade =)

Fick inga bra bilder, då jag inte fixat inställningarna riktigt, men här kommer någon bild iaf. =)

lisette
0

oj vad åsa ser sammanbiten ut. =)

Thorsson
0

Ja, :)

AusaBausa
0

mmm inser allvaret ju;-P 

seriöst var hon rätt tjurig, bets o skulle bara äta och klia sig! störigt! Gick hundra ggr bättre i Tingsryd!

AusaBausa
0

Tack för det, Thorsson! Hon ÄR så underbart go! trots sina ynka 1år så sammarbetar hon till max(förutom lite i dag;-) inget som stimmar henne…tom lugnar än morsan!

Jojaton
0

Åh, jag ska dit imorgon :)
Thorsson? Är du och Anna där imorgon också? Isåfall man kanske kunde träffas en liten stund och prata eller något?

Johanna - Instagram

Peppe
0

#5 håll utkik efter Kryddgårdens Socker och fölisen Sune! Runt dom kommer jag finnas ("hästskötare") samt Sixton som ska vara med i bruksklasserna (agility, dressyrtömk. och precision). Fuxar alla 3. ska du fota så får du gärna ta några extra på dom =)

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Thorsson
0

#4. Det var så lite! =)

#5. Tror tyvärr inte det, nej. Kan snacka med Anna om det, men är inte säker!  =)

Anna
0

Jag ska inte dit imorgon. Hade bestämt med Elin (ägarna till hästarna #6 pratar om) att jag skulle komma imorgon och fota hennes ponnyer (har fotat Sune förut) men tyvärr blev det inte så, för långt att åka båda dagarna.

Men lite bilder på Kelda blev det allt! Laddar upp några strax =)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Jojaton
0

#6 Okej, det ska jag komma ihåg :) Såklart jag ska fota ;) Får väl gå och hälsa om jag hittar mig (hälsa du med om du hittar mig, har brunt axellångt hår, går tsm med en blond tjej och har en nikon) ;);)

Vad synd…

Johanna - Instagram

Ledin
0

jätte fint häst. Kul att komma till riks bara toppen är där med av alla små shettisar :) välpolerade vackra små hästar underbart fint.

Anna
0

Lite bilder på söta Kelda nu då!

Påväg ut med fin rosett =)

annaattlid.se

Anna
0

annaattlid.se

Anna
0

Tyvärr jättedålig bild (tagen i all hast!) men här är hela Kelda från sidan iallafall!

annaattlid.se

Anna
0

Nästan likadan som Lindas bild i #0 ;)

annaattlid.se

Ledin
0

jätte fin :)

Peppe
0

#9 haha det kommer jag aldrig hitta, en nikon XD det säger mig inget ;)  jag är kooort, och lite halvblond, kommer nog ha en svart cardigan/munkjacka. Elin, hästägaren är ljusblond. Hon heter Smiggo här på forumet ;)

Peppe
0

#13 hihi vad flotta domarna är ;) hatt och allt

Jojaton
0

#16 Okej ;) ;) Får se om jag hittar dig då ;)

Johanna - Instagram

AusaBausa
0

Vad fina bilder attlid! får pm dig om o köpa ngr sen..:-)

Söta goa Kelda!

joooossan
0

Ångrar inlägget XD

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Annette
0

#20. Han fick 37 poäng. Det finns resultatlista på Shetlandsponny iFokus.

joooossan
0

#21 Tack ! Ångrade inlägget då jag hittade det ;) Höhö, men tack ! ^^

Josefinejumpforjoy.blogg.se

pippa__
0

Snygga bilder =) Fota hingstar me RS- nummer imorn ni som ska dit!!! =)

AusaBausa
0

Thorsson menade jag juSkäms ni la ut bilder på olika håll så jag hade nolkoll vems tråden var när jag skrev inlägget, sorry!!! Superfinabilder Thorsson! Kul o få ett ansikte på er oxå:-)

Anna
0

#24 Hur menar du nu? ;) Linda har lagt upp den översta, resten är mina :)

annaattlid.se

Mille
0

Va sugen man blir på att skaffa en shettis igen, de är ju så gudomligt söta :D

Granatapple
0

Jag tänkte åka dit igen idag, men det regnar så jag skippar det… Typiskt Växjöväder :/

Thorsson
0

#27. Det spö-regnar här med, så växjö är inte ensam om det! ;)

#24. Haha, va? ^^ Jag har bara lagt ut en, attlid resten. Har inte orkat gå igneom alla än ;)

Spiritinthesky
0

hhaha var det i växjö? jag bor där, men missade det iaf. haha

Isa Aronsson

www.stallequino.se

Anna
0

#29 Två mil utanför, Huseby Bruk!

annaattlid.se

AusaBausa
0

#25 jag åberopar total hjärnsläpp hahaha…menade att ni lagt upp foton både på shettis o här o blandade ihop era bilder….sorry än en gång!!! bådas bilder är superbra om jag inte sagt det innan..:-)

Thorsson
0

#31. haha, inte lätt ^^ Det är lugnt :)

Tack du!

Peppe
0

Fyy tusan vad det regnade!

Och mitt i alltihop fick jag slita av mig jackan och gå med Sune inne i ringen helt akut, några bra kläder för det hade jag ju inte och var helt oförberedd också! Hans visare satt och käkade och kom försent XD jag slapp iaf springa med honom sen. hehe

Thorsson
0

#33. Haha, hoppsan xD