Transport göteborg till skåne?
Någon som vet med sig att de ska åka med hästtransport mellan skåne-göteborg eller göteborg-skåne i slutet av augusti?
Harry och jag ska flytta ner till skåne igen och hade behövt hjälp att komma ner :) Så kör ni med tomt släp på endera hållet så vill vi gärna följa med!
Svara per PM om ni har plats eller möjlighet.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Har du annonserat på djurtransport ifokus
#1 jäkligt bra idé :D
tack! ska göra det omedelebums imorrn bitti ^^

Varsågod :)
jasså du kunde inte hålla dig i från skåne :) förstår dig! Här e ju bara så underbart :) Får man fråga vilken del av skåne som lockar?
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
#4 hela skåne ^^ vi bor där vi får plats ungefär…
Hemlängtan tog ut sin rätt…. så vi testar o flytta ner, funkar itne det så får vi väl bo nånstans på mitten i typ laholm eller något.
#4 då letar ni för fullt efter ngn stanns att bo nu då med andra ord! inte lätt att hitta både lägenhet stallplatts och jobb :( Lycka till!
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
#6 nej det är ju inte det, men nu har jag iaf stallplats och tillfälligt boende. Jobb har jag ju inget nu heller så det är skit samma. :S
men jag får väl komma o hälsa på dig, dionne o lillhästen nångång sen? :D vi får börja om på en ny kula :D
Så, nu är det avklarat.
Min styvmor kommer och hämtar oss på torsdag:) Så då får ni hålla tummarna för oss ;)
Vi fick stallplats i ett stall där vi stått förut så det är toppen! han hamnar nånstans där han känner igen sig!