Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 1020 ggr
lisette
0

eeeh?

jumpingqueen
0

eller inte…

Älskar_hästar
0

haha normalt !

elin
0

vidrigt!

/Elin

lisette
0

förstår inte var man får såna begär ifrån.. nog för att jag tycker gräsfisarna luktar gott… men inte trycker man huvudet mot… ;)

emsems
0

hoppas bara att han inte gjorde något annat, tex stoppade in något eller så

lisette
0

nej det stod ju inte ngt om det i artiklen, så det gjorde han förmodligen inte. tur att ägaren kom, annars hade det säkert hänt.

usch, jag tänkte inte ens på det… pervogubbe.

emsems
0

haha jag menade inte stoppa in något på ett pervo sätt, utan mer att han typ lade i droger eller något.. (sett för mycke CSI??)

lisette
0

*ASGARV* snacka om dumt ställe att gömma knark i!!! risken att det försvinner är ganska stor. att stå och rota i ett sto är nog inte så trevligt när man tänder av….

emsems
0

haha jaja, jag är dum ;)

tessa
0

jäkla idiot! Skrikandes

- fast "CSI-teorin" var ju rätt kul att komma att tänka på, tänk vad påverkade vi blir av tv.. =)

steffy
0

fy vad sjukt. Ledsen

Yazmine
0

Fy fan vad obehagligt,jag skulle få panik om jag såg nån göra så mot mina hästar,man blir nästan rädd för hur mycket sjuka mäniskor det finns.Ledsen

jen
0

blä vad äckligt!!! synd att hästen inte var nödig just då!

elin
0

haha Jen de hade varit as bra ju!
En häst skit mitt i fejjat o han hade nog inte kommit dit me ansiktet mer sen.

/Elin

kemikal
0

Han kanske hade gillat det…

Rubiinen
0

Vissa personer har helt enkelt inte utvecklat sin järna än….

Sussi
0

Öh, vad säger man? Sjukt passar väl ganska bra in här!

E_hjo
0

Åh vad vidrigt… Synd att hästen inte var sparkig eller liknande…

Hahaha "ägaren till hästen kommer till hagen å ser vad som händer å skriker på mannen, hästen reagerar stark på skriket och sparkar mannen i ansiktet. Mannen springer där ifrån och nu efterlyser polisen en man med ett rött hovmärke i ansiktet!"

hihi Skrattande