eller inte…

haha normalt !
vidrigt!
/Elin

förstår inte var man får såna begär ifrån.. nog för att jag tycker gräsfisarna luktar gott… men inte trycker man huvudet mot… ;)
hoppas bara att han inte gjorde något annat, tex stoppade in något eller så

nej det stod ju inte ngt om det i artiklen, så det gjorde han förmodligen inte. tur att ägaren kom, annars hade det säkert hänt.
usch, jag tänkte inte ens på det… pervogubbe.
haha jag menade inte stoppa in något på ett pervo sätt, utan mer att han typ lade i droger eller något.. (sett för mycke CSI??)

*ASGARV* snacka om dumt ställe att gömma knark i!!! risken att det försvinner är ganska stor. att stå och rota i ett sto är nog inte så trevligt när man tänder av….
haha jaja, jag är dum ;)
jäkla idiot! 
- fast "CSI-teorin" var ju rätt kul att komma att tänka på, tänk vad påverkade vi blir av tv.. =)

fy vad sjukt. 
Fy fan vad obehagligt,jag skulle få panik om jag såg nån göra så mot mina hästar,man blir nästan rädd för hur mycket sjuka mäniskor det finns.
blä vad äckligt!!! synd att hästen inte var nödig just då!
haha Jen de hade varit as bra ju!
En häst skit mitt i fejjat o han hade nog inte kommit dit me ansiktet mer sen.
/Elin

Han kanske hade gillat det…
Vissa personer har helt enkelt inte utvecklat sin järna än….

Öh, vad säger man? Sjukt passar väl ganska bra in här!

Åh vad vidrigt… Synd att hästen inte var sparkig eller liknande…
Hahaha "ägaren till hästen kommer till hagen å ser vad som händer å skriker på mannen, hästen reagerar stark på skriket och sparkar mannen i ansiktet. Mannen springer där ifrån och nu efterlyser polisen en man med ett rött hovmärke i ansiktet!"
hihi