Domani
Nu har jag köpt mitt första Domani täcke! Ett olivfärgat vintertäcke med 300g fyllning.
Jag har inte hunnit prova det än, vad är era erfarenheter av Domani?
/Amanda:)

HAr faktiskt inget eget Domani täcke, men kompisar som har och dem är supernöjda :D
bild?
Har ingen kamera ;)

Jag har klämt på flera Domani ett tag, köpte mitt första för en-två veckor sedan, inte provat det ännu…
Men jag tycker de känns trevliga och de jag stött på som andra äger tycker jag ser ut att ha bra passform och ägarna har varit nöjda med kvalitén, inte på regntäckena om jag förstått det rätt, men på ull och stall-täckena.

jag har köpt mitt första domani täcke idag! ett fleecefodrat regntäckde för ca 700 och ett 3pack strumpor för 99 :) provade på eli och det satt kanon, har annars haft problem med att hitta täcken som sitter bra på honom :) när jag ska ha vintertäcke blir d ong av d märket :D

Jodå, jag har en hel del Domanitäcken som jag älskar =) Har flest vintertäcken, men även några ulltäcken =)

köpte även ett bar helskodda domani ridbyxor för 250 rätt billigt tyckte jag :D
Efer att ha använt täcket i en vinter måse jag säga att jag älskar det! :D Blir definintivt fler Domani täcken i framtiden…

Skumm passform.. Har ett rött Domani täcke till salu. 300gr fyllning, rött innetäcke med vit kant. Jätte snyggt, passar nog på en lite rundare ponny. Strl 125.

#9 Pris och bild?
*** Kärleken övervinner allt ***

Det Domanitäcke som Rayhan har är det enda täcke han har kunnat ha en längre perod utan att riva sönder som han gör med alla andra :)

#9 jag tycker d har en jätte bra passform :D då jag haft problem med att antingewn ha 125 lr 135. Nu kunde jag ha 135 och det satt perfa!