OT: Sussi?
Tänkte bara höra om någon här inne vet vart medlemmen Sussi har försvunnit? Jag har testat att PMa henne och mailat, men inget svar.. :/
Vet någon om hon skulle göra något speciellt eller är hon bara pust-väck borta? :(
Blir ju lite orolig.. :(
Hmm det är sant nu när du säger det. Inte sett till henne på länge…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Nää, vi mailade väldigt mycket men helt plötsligt fick jag inga svar.. :/

Senaste aktivitet:
2008-05-11 18:42:39
*** Kärleken övervinner allt ***

ja jag undrar med vad som hänt. saknar henne!

Hon har väl kanske haft sommarlov och kommer tillbaka när skolan börjar. Har för mig att hon gjorde likadant förra sommaren.
henne tänkte jag också på för någon dag sen…hoppas hon dyker upp snart!
#5 - Joo, fast hon brukar ändå svara på mailen.. Har mailat i över två år och känns så skumt nu bara utan minsta lilla "Jag kommer att vara borta i tre månader".. :/
Hoppas allt är bra med henne och att man får höra från henne snart!! :)

Ok! Hoppas det inte hänt henne något då. Men jag har för mig att hon inte hade datorn när hon var hemma hos föräldrarna på sommaren.
Du har inte hennes mobilnr då?
Nä, inte vad jag vet.. Tror inte att jag har fått det någon gång. :/
Det konstiga är ändå att hon aldrig sa "Nu ska jag hem till föräldrarna så jag kan inte höra av mig på länge".. :(

Du kan inte luska rätt på hennes mobilnummer då? Och bara skicka iväg ett litet sms?
Har letat och letat.. :/
mycket irriterande att eniro.fi har nån mupp-logga in-tjänst för att söka på privatpersoner ? annars hade du ju kunnat leta där..
om du nu inte redan gjort det..

Just ja, hon kom ju från finland :(
jupp..
så därför finns hon nog inte med i våra telefonregister..

Är det lättare att kolla upp om man är finsk då?
Isf kan en av mina bästa vänner kolla upp det på finska eniro, men då behöver jag ju ett efternamn och kanske en ort?
jag vet inte hur man gör, men det är ju betydligt lättare kanske att få fram info om man förstår finska med. eniro.fi går ju att få på svenska, men det kanske finns nått annat ställe ? hitta.fi ? :P
Nää, jag tror att vi får avvakta och se! Förhoppningsvis dyker hon upp någon gång! :)
det gör hon nog, hon brukar ju kika in titt som tätt!