Jag blir tokig!
Äntligen har jag hittat min drömhäst som jag letat så länge efter! Men jag vet först om en vecka om jag har möjlighet att köpa henne vilket är väldigt frustrerande eftersom hon kanske hinner säljas till någon annan. Funderar nästan på att vara så fräck att jag ber ägaren vänta en vecka, känns som att det är enda chansen. Friskt vågat hälften vunnet liksom… kommer man sig för det? allt hänger ju på Blackys besiktning :S
Det är så jäkla frustrerande att sitta här och vara helt maktlös
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

det är ju bara att fråga om du kan tinga henne nu!!

Skynda dig att lägg en handpenning.. Om du inte får sålt den andra pållen så har du inte lagt ut så mycket pengar, om du nu inte skulle kunna köpa den. Bara ett förslag, då är du ju garanterad att köpa den..
men nu blir jag nyfiken va är det för polle? :) och varför sälja Blacky? :(

Undrar samma som #3
Är det en häst du ska rida eller köra? Du ver ju verkligen less på ridningen bara för ngn månad sedan…
*** Kärleken övervinner allt ***

Det är för sent, hästen är såld till norge…
Det var en shettis till körning. fast den var ju bara 2 år nu så jag skulle haft en paus över vintern och bara pysslat och grejat… men nu blir det ju inte så
Nej vad tråkigt :(
Men det finns väl förhoppningsvis andra…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Läs #5 Alex ;)
#7 Haha jag vet, hade visst haft uppe sidan lite länge… :P Men ändrade det ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Tyvärr finns det inte andra… det finns en fantastisk webstambok över sveriges shetlandponnyer och jag har letat reda på samtliga isabell och gulbruna ston föl-5 år. jag har tom sorterat ut standard från mini… jag får leta utomlands nu, har redan börjat lite. eller hoppas på att Ulla måste sälja sin Nadja av nån anledning och att hon väljer mig som köpare (en chans på miljonen). men DET vore verkligen en drömhäst!! Jag har avgudat henne i flera år…
tusan :/ trist när man fastnar så är det försent den är såld

Ja och det riktigt sura var att det handlade om några timmar bara…

Onej va trist !
Hoppas du hittar din kärlek på annat håll !
Josefinejumpforjoy.blogg.se

Sätt ut en egen köpesannons då. Då lär du ju vara först iaf. :)

#13 har tänkt det, men hur många kollar på dom annonserna egentligen? speciellt inte om man inte tänkt sälja nån häst (man annonserar ju ut om man tänker sälja så då borde jag se den på annonssida). Men det är väl värt ett försök iaf, kostar ju inget på de flesta sidor =)

#14 Innan jag har satt ut säljes annons har jag kollat igenom en del köpes annonser. Det är mycket skönt att slippa annonsera tycker i alla fall jag. Och som säljare kan man ju direkt plocka bort de köpare som är helt ointressanta. Så mitt tips är oxå. Annonsera en köpes annons. Eller kontakta ägare till intressanta hästar o anmäl ditt intresse. Vissa blir till salu om rätt köpare knackar på dörren :)
Lycka till
Jag satt ut en köpes-annons och nu står det två goingar till här hemma, du har inget att förlora på det vet du… :O)

#15 Där var ett isabellsto oxå nånstans, jättefin =)
#15 Men det där är ju en hiiiiingst Linda ;)
Ja jag såg ett isabellsto när vi var påväg därifrån.. Den som travade förbi oss Linda när vi väntade på skjuts hem :p
F.ö, väldigt tråkigt Frida att nån hann före!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#19. SHHHH ;D Du menar när du hällde saft på mig och jag blev dödad av en geting? ::