I morrn hämtar jag hem Fille!!!
Jag längtar verkligen efter min lilla gubbe nu. Ska bli så kul att försöka tölta själv ute osv. :)
Vad kul! Då vill vi höra hur det går samt få se bilder - in action! ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Ja, förhoppningsvis. :)
Hahaha går det bra? ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Inte mycket! Det gick inte alls trodde jag så blev det så många. Sedan blev det error över hela nyss men det kanske det blev för alla?
Ta gärna bort alla utom en. haha ni som kan.
Nej jag fick ingen error. Men nu är de borta i alla fall :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Tack! Konstigt att bara jag fick det då. Det gick trögt och sakta som 17 sedan blev det error över hela bilden. Uppdaterade efter en stund och då kom jag in igen.

Spännande :)
Säger som Alex, håll oss uppdaterade med bilder :-D
*** Kärleken övervinner allt ***

Haha vi får se om det går att ordna. :)
Oh, så skoj! =)
Och du skulle bara våga glömma kameran när ni ska testa tölten hemma. ;) Ajabaja! :P
Lycka till i framtiden nu! =)

Haha ska pröva den hemma i morgon. För nu står han i sin box och är hemma igen. Han tyckte nog att det var rena helvetet där borta. Knappt inget att äta och bli riden så mycket. Sedan är Nina väldigt bestämd dam när hon hanterar och rider honom.
Jag höll på att ramla av nästan när jag började rida i dag. Han var så lättskänklad så han flög iväg. Jag var ju van att ta lite hårdare. Han lyssnar direkt. Gått ner i vikt massor hade han också. Nina tyckte att han gott kunde gå ner lite till. Men se det gick ju inte, han släpptes på betet så fort han kom hem. Har ju så mycket gräs kvar som kommit upp efter regnet nu ca 1 dm fräscht gräs. Så nu är han i himmelriket igen tycker han nog. :)
Men i morgon börjar allvaret, men det vet han inte om än. *fniss*
Vi hade ju tänkt rida ut i morgon men vi får se om vi kan ta något foto på ridbanan ändå.