Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 2286 ggr
denisesalomonsson
0

Ridbyxor, hjälp?

Vet ej om detta skall vara OT eller inte :P

Nu har mina ridbyxor gått sönder, attans! Så det blir att köpa nya nu då, men lite hjälp skadar inte. Vet nån några snygga ridbyxor, vilket märke är bäst? Ni kanske kan logga till en hemsida som säljer snygga och bra byxor?

Denise.

Yuriko
0

Lite dyra är dem, men jag tycker Eurostar och Pikeur har bäst ridbyxor :) Jättebekväma och håller precis hur länge som helst (känner en som haft sina i typ 15 år..)

Bobby
0

Har köpt flera par på ullared åt min dotter. Snygga och bekväma.

denisesalomonsson
0

Tack så mycket :)

denisesalomonsson
0

#1 oh my GOD va dyra xD

kimpiish
0

CRW har rätt så bra tror jag!:)

Bobby
0

Har köpt 1 par på Hööks. De var skit! Blev noppiga efter första tvätten!

denisesalomonsson
0

#6 då ska jag inte köpa därifrån ;)

SofiaGenne
0

Tipsade dig om ngr länkar på hastfoto!

Kingsland har ursnygga grejer, men dyyrt :)

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Yuriko
0

#4 Jo, jag vet.. Men nu är det ju rea överallt, och de är verkligen värda pengarna :)

fridak
0

jag har ett par märkeslösa, billiga som jag haft i 7 år nu, fast nu används de bara i nödfall när alla andra är i tvätten.

[chriistina]
0

Jag har ett par från hööks jag haft i två år. De är urtvättade i färgen men tyger är nästan lika fint som när de var nya.
Sen har jag två par från GeKås. De börjar nu efter snart ett år fälla färgen och bli lite noppriga. Men de kosta 140kr så man får väl ingen jätte kvalite för det. Men de duger och lär få hänga med ytterligare ett år om de nte faller samman =)

linasvovvar
0

jag rider i stort sett bara i Carlskrona ridbyxor, underbara tycker jag ! men smaken är ju som baken !!!!

[MajaWrangstadh]
0

Har också tipsat om några bra märken på hf, kika din tråd där :)

E_hjo
0

Köpt de flesta på börjes och dom funkar super för mig. Aldrig gått hål eller ngt, inte ens när jag trillat av (vilket är några ggr). ^^

jeeenny
0

Pikeur har ju lätt de snyggaste ridbyxorna! Har ett par "Lugana" som går på ungefär 1300 kr, annars är ju deras "Cindy" med låg midja också himla fina, men då får du lägga till runt 600 kr (1900) :)

Jenah
0

Pikeur har de absolut bästa! När jag köpte ett par som är mina favoriter, normalmidjade för 2000kr var de bästsäljande i butiken. Fantastiskt sköna, tunna så de går att rida med på sommaren utan att dö, helskodda. LOVE IT! :)

[MajaWrangstadh]
0

Jag köpte ett par blårutiga Treadstone för 600kr för ett tag sen. Jättebra ridbyxor för inte så mycket pengar!

Flaxii
0

Enligt mig är Pikeur bäst! <33 Supersnygga, sitter jättebra, håller länge och blir aldrig sådär stela och äckliga när de är nya eller nytvättade, gäller även helskodda. Lite dyrare, men absolut prisvärda!

Mandysan
0

Jag själv gillar Cavallo, Pikeur, Jacson, Kingsland och Back2Back…

Zaphix
0

Jag köper på Hööks, lagomt pris och helt okej kvalité. Skulle aldrig lägga över 1000 kr på ett par ridbyxor. Herregud, jag ska ju bara rida i dom, struntar i hur snygg jag ser ut då. Om jag inte ska tävla då.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Julia
0

jag köpte ett par bra på Horze för 250 kr , det är deras eget märke . bra kvalite och sköna . ha fått ett litet hål på knät när jag ramlade av på grus väg :)

olympiathurfjell
0

Jag gillar Jacsson och Motntain Horse, annars är jag ingen märkesfantast. Köpte två st supersköna på gekås. Annars kolla på hööks.

Olympia Thurfjell

-olympiathurfjell.blogg.se

oliviakarelius
0

Pikeur <3

youtube1
0

jacksons way e att par pra men ja hitta inge hem sida som har de ridbyxorna.www.horze.se har finna grejor

youtube1
0
mixxxan
0

back2back, cartago, börjes ocg crw gillar jag:) spec. cartago

[MajaWrangstadh]
0

#26 Heter det inte Catago? Har aldrig hört talas om Cartago. :P

Klasselover
0

Har ett par islandsbyxor från Hööks - trivs sådär i dom, samt ett par från Ullared - suuuperbra och sköna (snygga med såklart ;))

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.