Det här är så FEL!
Peter Eriksson får inte ingå i det Svenska laget i VM, jag tycker det är så fel!! Han och Cardentos sista tävling tillsammans och Cardentos absolut sista tävling. Anledningen sägs vara att dom har minst antal felfria rundor under dom senaste tävlingarna. Spender har inte gått bra senaste tävlingarna och hur har egentligen "Flippan" gått i år?? Knappt visat framfötterna. Isaac som inte gick igenom första veterinärbesiktningen utan fick göra om….
Tycker så synd om Peter, han är enligt mig självskriven i laget, han är den största och bästa Svenska laget haft enligt mig. Peter är verkligen bäst när det gäller!!
Jag anser inte med det här att Henk inte är kompetent att ta ut laget, det är han självklart men det här är min åsikt.

Vem fick göra det i hans ställe då?

Laget består nu av Malin, Rolf-Göran, Royne och Maria

Ja, det var ju verkligen synd. Säger som du! Hur mycket har Malin gjort i år eg? Är eg inte så insatt i detta. Brukar mest titta på tv när det är stora tävlingar. Men dom gånger jag har tittat på Malin så har hon inte placerat sig så bra.

Jag tycker att Rolf-Göran ska rida för han rider så sjukt bra, sedan ska Marita rida för att hon har den bästa hästen, Sedan skulle Peter rida istället för någon av Malin och Royne, jag kan säga till 99% att Flippan inte kommer nolla! :P
Dååligt! Hellre som NinaToy säger, Peter före både Malin & Royne.. Usch å fy!
jo jag kan hålla med, men samtidigt så har dom nog anledningar att göra som dom vill. dom är ju otroligt insatta och gör ju allt för att toppa laget och vinna. inte skulle dom ta tex malin framför peter om dom ansåg att han skulle göra bättre ifrån sig

Ja, det vet man aldrig ems! Hon är ju så populär. Men det borde väl inte gå till så iaf. Så vi får hoppas att du har rätt där.

Malin och Flippan vägrade ut sig i första klassen… Rolf-Göran hade 4 fel. Undrar vad Peter haft om han ridit… 

Kan lägga till att Royne och Maria rider senare under dagen…
MiaMaria: Vilken kanal är det på!!!

Jag håller koll på www.tidningenridsport.se klicka på VM-loggan till höger så är det där all information fortlöpande

Go Royne! :D

Ja så gick det för Malin:

Jag tyckte Malin var jätteduktig . ><
Jag håller med. En uttav anledningen att MAlin kom med är ju sponsorerna. Dom har en stor del i det hela!
Jag tror ju knappast att Peter och Cardento hade vägrat ut sig i alla fall… Dessutom verkar ju Cardento vara i bra form nu, han har ju bara gått bättre och bättre.

Precis! Sedan Malin fick barn så har det inte gått så himla bra för henne tycker jag. Peter hade nog klarat det bättre än Malin faktist.

Håller med Gejsa! =)

När börjar VM…det går nog inte på dom vanliga kanalerna så jag kommer att missa det eller? :(

Så bra Malin och Flopp gör det! :D 29 fel, det är ju helt acceptabelt. :P
Jag tror att det beror på att Flippan har genomgått embryotransfer (??) HAr har att alla hormonerna blir helt galna av det…
ja nu fick dom ju veta att valet var dåligt.. läste att malin var jättebesviken och förbannad på peter?
för övrigt, vad synd att ehning inte klarade sig runt idag… han är som min idol elelr något.. klockren ridstil! han och meredith. får hoppas på henne som eget ekipage, hon ligger 6a nu tror jag!
#22 Ja hon var arg på Peter för att han hade sagt att det va dumt att ta ut Flippan, då hans resultat var bättre å att han åkte hem…¨
Men jag tycker Markus Ehning kunde ge lite mera eftergift bara…
när hästen stannade? hm… såg inte riktigt, svårt att se i den farten… kan itne uttala mig. men han brukar ju vara en klocka. tror nog att det berodde på en osäker häst.. dels sa dom ju det komentatorerna, och så är den väl rätt nyinsatt? bara 9 år…
#24 Jag menar generellt, han är alltid lite för hård i handen över hindrena. Igår berodde det på en helt annan sak!

#25# Håller med dig, satt och tänkte på det igår. :P Han ger ju knappt efter nånting… Roffes häst, den är ju helt underbar! Ser ut som en B-ponny och hoppar som en stjärna! :D VILL HA!
#26 Den hoppar inte, den flyger!! Den bara lixom poff å så är den över. Inte som Spender som det är mer upp, upp upp, å iväg dunk… helt otrolig lilla Ninja
när är nästa hopp? på söndag va?

nästa hopp är idag, semifinal där roffe och royne ska vara med, kl. 14.30-16.30 på svt24 tror jag! :P
Kul med 3 tjejer i VM-final!! Historiskt!!!