Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: dressyr
Läst 688 ggr
VeNyRa
0

dressyrtävling imorrn =)

Imorrn ska jag och monsun vara med på våran första dressyrtävling, iofs bara en klubbtävling, men kul ska de bli =)

åsa har till å med köpt vita lindor just för tillfället!! annars så typ hatar hon sånt där tjafs ;) men iaf så kom vi på att vi har inget vitt shabrak till dressyr sadeln, bara till hoppsadeln :-/ vet inte hur jag ska göra nu? har typ bara blåa shabrak till den. för er som inte vet är monsun en svart travnordis.

vad tkr ni vore en smart lösning?

Mandysan
0

Man får inte ha benlindor på en dressyrtävling, så det problemet löste sig snabbt…=/

Lycka till på tävlingen! :D

VeNyRa
0

Näe de vet ja juh, men jag vill ju de, tkr de är så gulligt :-)

Mandysan
0

#2 Men är dt verkligen värt att riskera att bli utesluten?

Blått schabrak och vita benlindor skulle funka ihop, fast på en träning ist ;)

Lina
0

du kan ha blått schabrak men glöm inte ta av lindorna innan du rider in på banan bara ;) lycka till

AnnaJohansson
0

Får man inte ha lindor på klubbtävlingar då? Men det är ju säkrast att fråga arrangörerna innan, så att man är på den säkra sidan!

Lindbygarden
0

lycka till.. hoppas att det går kanon för er:O)

VeNyRa
0

vi fick ha lindor när de bara var en klubbtävling =)

måste säga att monsun var så jääävvla snygg!! ni sa få se kort sen!

tävlingen gick iaf över förväntan, han svängde juh ut rumpan såklart och var juh som en ångvält men jag är super nöjd! 56% ganska kasst egentligen, men vafan jag satt ju ner hela tiden bara de är ju en stor grejj!!

Flaxii
0

Nej, 56 är ju superbra för sin första dressyrtävling!

Min allra första med min nuvarande ponny fick jag 48 % *fniss* Det gick verkligen käpprätt åt helv*te. xD

[MartinaPettersson]
0

Håller helt klart med Flaxil att 56% är jättebra på första dressyrtävlingen! :D Min och Ellas första dressyrtävling red vi i våras med 46,11% *host.. ^^' Men då har vi ju ist aldrig ridit särskilt mkt dressyr xd