Sälja ponny
Hej, ska det vara så svårt att hitta seriösa köpare till min maxade Dponny, har haft annonser ute, men inte många svarar. har haft några här som tittat o hon har skött sig exemplariskt men,. Hästen är fin o väluppfostrad med fina resultat i dressyr o hppning o inte spec dyr, 40000 kr. 11 år, hur ska man skriva i en en annons ? det verkar finnas ett överskott av pållar,

Jag är i samma situation. Det är alltid något som inte stämmer . Nu hade jag en stor anläggning som var intresserad av Gejsa. Men det sket sig pga bara 4 timmars utevistelse. Det är för lite enl mig. Då får jag hellre ha kvar henne. Tills jag hittar någon som jag tror att Gejsa får det bra hos. Vad gör man inte för sina vänner. :)

jag är 13,5 år väger 50kg 164cm och skulle vilja gärna köpa din häst men problemet är att vi bugger på våra hus så ni har inte råd just nu men jag har en fråga är jag för stor.
jag tror inte att jag är för stor men svara gjärna.
Ps.Jag red på b-ponnyer på min ridskola.

jag är 13,5 år väger 50kg 164cm och skulle vilja gärna köpa din häst men problemet är att vi bugger på våra hus så ni har inte råd just nu men jag har en fråga är jag för stor.
jag tror inte att jag är för stor men svara gjärna.
Ps.Jag red på b-ponnyer på min ridskola.
#0 Min kompis letar febrilt efter D-ponny just nu. Skulle du kunna berätta lite mer om din häst? Hur är hon i stallet och att hantera? På tävling? Utbildning? Vilka klasser har hon tävlat?

#3 jag är 153 cm lång och väger 42 kg och är föstor för b-ponny , inte för att vara dum , men jag tycker du borde tänka på d-ponny .

#5.jag rider fortfarande på B-ponnye på min ridskola de säget att jag är lagom men jag har börjat att rida c-ponny ibland vad tycke du om det.
#6 En maxad C-ponny eller en D-ponny skulle vara lagom till dig.
SKulle du kunna tänka dig att lämna ut den på foder?