Gomorron 13 augusti
Gomorron på er idag :)
jag sitter här och väntar på att klockan ska bli 12 så jag kan kolla på os :)
Men sen under dagen blir det inget att göra :(
va ska ni göra idag? :)

Just nu sitter jag och väntar för en som ska köpa min sadel ska ringa :O Sedan ska jag åka och träna hästarna ^^ Och det är ju SOL så blir väl att sola sedan med ;)
Josefinejumpforjoy.blogg.se
Hihi har vi två trådar idag? :P
#1 Sola? :O Vart bor du? Här öppnade sig himlen precis, så jag känner ingen lust att gå ut alls idag :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#2 Tro det eller ej ! O.o Blev superchokad när jag kollade ut idag, det skulle regna idag med detär klarblå himmel, inte ett moln ! :) Småland, några mil utanför Växjö ;)
Ja okej, trevligt. :)
Det blev strålande sol här nu också… Fast det ösregnar fortfarande. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Vi har haft sol och jättevarmt hela dagen. :) Men i går kväll öppnade sig himlen och det kom 20 mm regn på några timmar bara.
#3, hur många mil utanför växjö och åt vilket håll? för jag bor sju mil från växjö typ, och här har det dundrat och levt och regnat och haft sig….

#6 Jasså? Jag bor 2,5 mil ifrån. Mellan Växjö och Lessebo om det säger något ^^
#7, aah, det är nästan tio mil till dig, men ändå. :P
Go´kväll!
har jobbat t 14:30 sen va jag borta på gamla jobbet o lämnade lite saker o kollade sådem skötte sig ;-P
de hade fått "vandrande pinnar-babys" en hade försökt räkna men slutat vid 84 "pinnar"!!!!!!!!!!!!!! den vara bara SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ äckliga…ÖRK!!!!!!!!!
Efter jobbet hämtade jag min nya kamera, tjoho! sitter här o försöker lära mig den nu…va i hagen och fotade hästarna…men ska bara komma underfund m hur jag får dem t datorn för fick ingen kabel till!?!
Har varit hos en kompis o lämnat lite grejer också och snackat massa skit..trevligt!
Ha en bra kväll!

#8 Haha, ni kanske får sol imorgon ? ;)