Tretorn
Ingen kan väl ha missat den röda "Malin Baryard stöveln"?! (Finns även i svart) Tror även att de kommer lanseras i vitt/blått/brunt också inom en snar framtid efter vad jag har hört!
Vad tycker du? - Supercoola/Gräsliga?
Finns en tråd om detta redan.
Men det är något jag aldrig skulle köpa :p
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Rent ut sagt något utav det fulaste jag sett…
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."
Liiiiite härfiga är de faktiskt. :P Men jag rider inte med stövlar så jag köper de inte. :P Men om jag skulle göra det så kanske.. ;)
jag tycker att dom är snygga =)
Jag skulle inte vilja ha dom, speciellt inte de röda. :P
Tretorn låter dessutom som stora klumpiga gummistövlar i mina öron, fast det vet jag ju att inte Baryard-stövlarna är. ;)
Dom svarta är helt okej, men dom röda. USCH OCH FY! Aldrig att jag skulle ta på mig ett par sånna! >.<
De svarta, kanske.
Men de röda, utrota dom!
/Elin

Jag måste erkänna att jag faktiskt gillar dem, speciellt de blåa skulle matcha resten av min utrustning perfekt…
jag älskar dom :D kommer att införskaffa mig ett par inom kort :)
Dom svarta går helt och hållet att ha , dom röda, nej tack , men dom grå , sko + chaps, det är något jag vill ha <3

tycker alla är snygga ^^,
Rent ut sagt gräsliga! Men jag byter mening som prylar snabbt så kommer de i ngn snygg färg så vem vet, kanske börjar jag gilla dem ^^ Men i de färger som finns nu gillar jag dem inte.

http://ridsport.ifokus.se/Default.aspx?ThreadId=612a1b99-f702-4e41-b286-5d67f03ba1c9
Där finns en omröstningstråd om stöveln =)
*** Kärleken övervinner allt ***

Ni som tycker dom är fula, varför tycker ni det? Skulle va kul att veta varför och inte bara läsa kommentar på kommentar om hur gräsliga och fula dom är :P
jag tkr dom är alledeles för skrikiga, sen ser det fanimej inte ut som ridstävlar xD neje, ush. sen stör jag mej på att det är så många som köperdom bar för att visa att dom har pengar att kunna köpa.
Isa Aronsson
www.stallequino.se
jag tycker att de svarta är snygga, tittade faktiskt på ett par men de kostade 3000:- och riktigt SÅ snygga är de inte!
Jag tycker om de svarta :)
jag tror att folk inte gillar dom för att dom är speciella, och sticker ut mot det "vanliga" modet inom ridsporten.. själv älskar jag att de inte ser ut som vanliga stövlar! för mig känns dom frächa :)
Jag avskyr dom helt enkelt för att dom är sjukt fula, det finns inte så mycket att förklara :P
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."
Jag tycker att dom är jättefula :P
Jag skulle LÄTT köpt mig ett par svarta om jag var så bortskämd som nästan alla ponnyryttare är, och de röda tkr jag är snygga!
#13 Letade runt lite men hittade inte tråden förrän jag skapade denna, tyvärr! 

#22 Det gör väl inget :-)
Nu ska ni få veta vad jag tycker… Jag tycker att de svarta är rätt läcker, men min ekonomi tillåter inga såna!
*** Kärleken övervinner allt ***

jag gillar dom inte alls ^^ Håller mig till de "vanliga" svarta läderstövlarna.
Men smaken är ju som baken :)
tycker dem röda är för skrikiga…

Skulle kanske kunnat köpa ett par om jag hade varit hopp ryttare :) För dom ser grymt skönna ut :D
hade inte lagt såmkt pengar på ett par stövlar! Finns billigare som säkert är lika sköna!
Tycker det finns snyggare som är bra mycket billigare.
jag tycker dom är fina lite tuffa, kul att även finns mode (som är dagens mode) i ridstövlar men om dom är bra vet jag inte.
#21 så bortskämd som nästan alla ponnyryttare är ? pyttsan
Isa Aronsson
www.stallequino.se
#24 jag håller med, varför tror du jag rider med svarta cavallo stövlar? ;D
Kort och gott, gärsliga. Håller mig till Cavallos svarta läderstövlar jag :)