Dressyrade idag (bilder)
Dressyrade idag
Dressyrade idag på Kalita hon var super duktig (: Och för den som inte vet så är de här en STOR skillnad mot för en månad sen ! hon har börjat gått super fint . Tränade på lite öppna och ökad trav idag m.m Hon var iaf bäst idag < 3
Tyvärr har jag en bomlös sadel pgr av att förut när vi skulle köpa sadel så var hon så omusklad och tjock så ingen sadel passade . Men ska köpa en ny dressyr sadel om en månad (:

Fina bilder och häst :)

snö? uhh! här börjar knopparna slå ut :)
härlig häst!

#6 Tack :D
#7 Vi har snö kvar på marken :/ Men lyckosar :O
Tack :'D
Jätte fin häst och underbara bilder. :D En nyfiken fråga bara, varför pessoabett? :D :P

#9 Tack :D För att förut i traven och galoppen for hon iväg och drog ner huvudet i baken nästan och hon var som en oxe i nacken :/ Därför började jag använda de för att slippa dra och hänga i tyglarna exakt hela tiden ! Men nu är hon en helt annan häst. Så ska börja tävla dressyr nu så då ska jag använda tre delat (:
Okej. =) vad roligt att höra att han går mkt bättre nu :D:D

#11 Ja (: Har ridit för tränare nu i ett år och hon är helt annan . Förut var hon som en skogsmulle som bara tuffa på men nu är hon som en riktig tävlingsponny :D
Okej :D Vad roligt :D Märkte själv vad mkt bättre mitt sto gick när jag började rida för tränare :P

Okej (: Kul :D
Ser värkligen jätte fint ut! vad duktiga ni är =)
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW

Men vilken underbar liten pålle! :D

#15 Tack :'D
#16 Haha , ja hon är underbarast också (':

jättefin pålla!

#18 Tack (':

Söt häst. Jag kan inte riktigt förstå varför man rider dressyr på pessoa-bett (och dessutom på yttersta fästet där det är som skarpast), men det är inte mitt problem.
vad fint :)

#20 Tack (: Svar står ovanför .
#21 Tack :')

ser fint ut! :)

#23 Tackar :D

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP !!!! VAD DÅLIG BÅDE JAG OCH HÄSTEN VAR DÅ xD JAg sitter ju i stolssits och sög ju :O Och nu rids hon på vanligt bett och är en helt annan ponny ! Måste knäppa kort nån dag när jag rider så får ni se !!! För dom här bilderna var ju hemska xD
väntar på bilder ;)
söt polle =)

#27 Söt e hon allt ! Men på dom bilderna är hon absolut inte fin i formen xD Uscha vilka fula bilder !
#28 - haha , ja man lyckas alltid fånga de sämre stundera på bild x)