Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 844 ggr
gejsa
0

Vad synd!

Nu syns det ju inte hur många inlägg man gör per månad eller när man blev medlem. Rynkar på näsan

lisette
0

jodå, om du klickar på ditt namn i inlägget så ser du det! D:

gejsa
0

Haha och jag som satt och letade överallt men inte där. Tack lissan. Vet inte om du inte såg det jag skrev i godmorgontråden men jag önskade dig lycka till på lördag. Hoppas ni får bra väder. Ska ju komma massor av regn snart här.

lisette
0

inte en enda droppe regn! i fredags spöregnade det och likadant idag… =)

gejsa
0

Jo, jag vet. Ni hade verkligen tur med vädret och bröllopet såg så fint ut. :) Hur känns det nu då? Att vara gift menar jag.

lisette
0

känns jättebra. ingen större förändring ju. =)

gejsa
0

Haha tycker du inte!!! När jag gifte mig kändes det jättekonstigt dom första dagarna tyckte jag. Men alla är vi olika. *fniss*

lisette
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nej det är ju inget som ändras direkt. bara att man ska säga man istället för sambo… ;)

jen
0

Haha! Blev du orolig nu Gejsa. Att det inte skulle synas att du var värst med att skriva inlägg??

gejsa
0

Åh nej du jen lilla, haha jag har faktist minskat betydligt med att skriva här. Så tvärtom att alla fick se det i stället. Men du är ju inte ute mycket längre.

jen
0

#9 Nej, jag har  knappt  varit här förräns nu…

Jag jobbade ju borta ett tag, och sen har ju inte datorn varit så lockande nu när kvällarna varit ljusare…

gejsa
0

#10# Nej, fast det finns ju nätter också. haha