Vad synd!
Nu syns det ju inte hur många inlägg man gör per månad eller när man blev medlem. 

jodå, om du klickar på ditt namn i inlägget så ser du det! D:

Haha och jag som satt och letade överallt men inte där. Tack lissan. Vet inte om du inte såg det jag skrev i godmorgontråden men jag önskade dig lycka till på lördag. Hoppas ni får bra väder. Ska ju komma massor av regn snart här.

inte en enda droppe regn! i fredags spöregnade det och likadant idag… =)

Jo, jag vet. Ni hade verkligen tur med vädret och bröllopet såg så fint ut. :) Hur känns det nu då? Att vara gift menar jag.

känns jättebra. ingen större förändring ju. =)

Haha tycker du inte!!! När jag gifte mig kändes det jättekonstigt dom första dagarna tyckte jag. Men alla är vi olika. *fniss*

nej det är ju inget som ändras direkt. bara att man ska säga man istället för sambo… ;)
Haha! Blev du orolig nu Gejsa. Att det inte skulle synas att du var värst med att skriva inlägg??

Åh nej du jen lilla, haha jag har faktist minskat betydligt med att skriva här. Så tvärtom att alla fick se det i stället. Men du är ju inte ute mycket längre.
#9 Nej, jag har knappt varit här förräns nu…
Jag jobbade ju borta ett tag, och sen har ju inte datorn varit så lockande nu när kvällarna varit ljusare…

#10# Nej, fast det finns ju nätter också. haha