Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 574 ggr
NinaToy
0

FOTTON! KOMMENTERA! :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har jag varit ute i stallet och fottat min underbara ponny. :) KOMMENTERA! :)

NinaToy
0

Bild nr 2. :)

NinaToy
0

Bild nr 3. :)

NinaToy
0

Bild nr 4. :)

LinneaG
0

Vilken sötnos! Vad är han för ras?

NinaToy
0

Omgjord bild nr 1. :P SNÄLLA, om ni vill kan ni GÄRNA ta nån av bilderna och göra om och sedan skicka till mig! :D

NinaToy
0

#4# Han är en Import från Irland men jag tror han kan ha arab nånstans. :P haha för han har konkav (heter det väll?) nosrygg och har alltid svansen lyft när man rider honom. :D

NinaToy
0

#4# Han är en Import från Irland men jag tror han kan ha arab nånstans. :P haha för han har konkav (heter det väll?) nosrygg och har alltid svansen lyft när man rider honom. :D

NinaToy
0

emsems
0

häftig! skulle varakul att se honom i action!

SarahPeace
0

Hästen din är så SNYGG : )

;-)

Ps. ska fixa till bilden sen , så vingarna smälter bätttre in osv ;D, men ja ska gå nu ! Heeejdåå ; D

SarahPeace
0

#8 , Min häst Molly har oxå alltid svansen uppe när man rider, har det nått med arab att göra?Fundersam

SarahPeace
0

#8 , Min häst Molly har oxå alltid svansen uppe när man rider, har det nått med arab att göra?Fundersam

NinaToy
0

SarahPeace: Naw vad fin bild! :) Ja , araberna har ju lyftet på svansen. :P

SarahPeace
0

#13 Okeej  ,  kanske molly har arab i sig här länngggeee sen(Mor: Money be . far: Peace On Earth) :P  , hon är ju ett varmblod, fast visa säger att hon är ett lite ovanligt utseende för att vara varmblod, då hon har väldigt litet o fint huvud:P

lisette
0

#14 tror knappast att molly har arab i sig när hon är travare… ;)

MiaMaria
0

Jätte vackra bilder, han gjorde sig verkligen bra i kvällssolen!! Skrattande

Eve
0

SarahPeace - Ja, araber brkar lyfta på svansen. Anledningen är att de har färre ryggkotor än vad andra raser har.

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Sehvrin
0

Bild nr 1 har väldigt fint ljus (förstår inte varför du blekte det i den omgjorda versionen) Dock så är vinkeln lite mindre bra, då det ser ut som hans bakdel är mindre än hans framdel (så att det ser opropotioneligt ut) Men annars ett väldigt bra foto.

Bild nr 3 har bättre vinkel mot hästen, men ljuset är lite tråkigt….

När det gäller huvudbilderna så tycker jag att nr 2 är bäst (jag tycker det är det bästa av alla fyra kort) den har fint ljus och han har ett fint uttryck. Bild nr 4 ser lite underlig ut (inte särskilt mkt,docck), tror det beror på att han tittar rakt in i kameran då (och den bilden har också lite tåkigt ljus)

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

NinaToy
0

#18# Håller med dig, det har jag gått och retat mig på att det är en konstig vinkel, man ser inte halsen och han ser lite klen ut men egentligen så är han grov, vilket man ser på denna bilden jag skickar med. :P

tessa
0

Oj, vilken alldeles jättevit häst, - tjusigt! =)

emsems
0

ang araber och lyfta på svansen.. alla hästar lyfter ju på svansen när dom rids (logiskt), däremot brukar araben ha ett annars lyft på den. jämför själv här nedan:

Arablyft och här

annan-häst lyft

(nu rids ju ena, men jag hade svårt att hitta bra bilder där man ser svansen)

NinaToy
0

#21" MIn häst har ett "arablyft".

__iE
0

första bilden va klart finast :D
mega fin, när ljuset ligger så o uppställningen o allt :D

PimTheGreat
0

#14 har Molly en frysmärkning?

Alex
0

Jättefina bilder, speciellt första och andra!

#25 Molly är ju uppfödd i närheten av mig. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

SarahPeace
0

"26, Okeej ; D Va roligt :D

lisette
0

nina, heter han bino?

hjullan
0

va läskig han ser ut. men jättefin !

NinaToy
0

lisette: Han heter Doorly Park Lad men kallas för Bino. :P

hjullan: Haha det säger många. :P Men träffar man honom så lyser insidan igenom! Han är underbar. :D