Vad händer med iFokus?
Läste nyss en tråd som gejsa gjort om hennes islänning Fille, men nu är den puts väck i listan? Och nån "gammal" tråd har kommit fram i listan (min tråd till Mandysan) och det har kommit svar i andra trådar som alltså ska ligga högre än den i listan…
Sen vill jag bara än en gång säja att jag inte gillar att hela sidan laddar om, om jag svarar på ett inlägg på "3e sidan" så hoppar jag automatisk till första sidan med inlägg igen så jag måste bläddra bak på nytt till 3e sidan!
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

och ja jag har laddat om sidan flera gånger, gejsas tråd är fortfarande borta…

Vad konstigt peppe, för jag ser min tråd och har svarat i den igen.
Så du läser utan att skriva i den. hmmmm :)
Ska jag va ärlig gillar jag inte den nya sidan alls =/
Så himla rörigt!
/Elin

Samma här gillar inte alls den nya "Looken" :/
Tycker också att det är otroligt irriterande när den hoppar tillbaka till första sidan hela tiden, så att man måste bläddra och bläddra igen!

Ja det där med hppandet måste jag hålla med om!! :|
Istället för att klicka på tråden som vanligt så att inläggslistan laddas om kan man hålla in CTRL när man klickar på tråden. Då öppnas den i ny flik och inlägglistan förblir på den sida man var på.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Nej, fruktansvärt irriterande att den laddar om…
Och min webdesignlärare hade inte gillat den här sidans look, och jag stör mig på de blå mesiga färgerna också ^^ Men framför allt stör det mig att själva tråden inte ligger i en iframe längre med scroll. Hur kunde man ta bort något så praktiskt?
#8 Jag tycker det är minst lika praktiskt att kunna länka direkt genom att kopiera texten i adressfältet =) Förut var man tvungen att öppna en tråd/artikel i ny flik eller liknande för att få fram URL.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Nu finns gejsas tråd igen! XD
Jag undviker faktiskt att svara i trådar som ligger längre bak än sida 2, max 3 för att jag inte orkar bläddra tillbaka sen. eller så får jag planera lite så att jag läser alla trådar där först och svarar sist så jag kan börja om men de nya trådarna igen. hehe

#10 Men då är dettta nya kanske inte så hemskt ändå..det betyder bara att man måste strukturera upp sitt liv lite mer :P
#10 Så gör jag oxå, jag gillar inte heller att det hoppar tillbaks. :)

#11 haha ja, det jobbiga blir bara om man vill svara i 2 trådar på sidan 3-4… då får man prioritera lite! ;)
Va, vaddå hoppas fram till första sidan? :S Det gör inte jag, jag stannar kvar på den sidan jag var på. Däremot den tråden jag svarade i hoppar fram till första sidan (och ev. andra som fått svar under tiden). Men jag är i alla fall kvar på den sidan jag var på…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#14 ja jag skuttar iaf fram till förstasidan tillsammans med tråden jag svarat i… men vem vet, mina svar kanske inte vågar sig längst fram ensamma utan stöd…. ;)
Hmm… Knepigt. Nu gjorde jag det med helt plötsligt. :S Har jag aldrig gjort förut ju :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Nu har jag ett trevligt svar åt er. ;)
Det ska inte vara så, det är ett fel, som kommer åtgärdas. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#17 Vad bra, tur att det inte ska vara så :)

Så bra! =D