Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: sjukdomarskötselvård
Läst 801 ggr
cher_
0

manen vägrar ligga!

Jag har ett stort problem. Jag har klippt en hästs man, men nu är problemet att den vägrar ligga!

Jag har tunnat ut den,flätat och satt muttrar i den,fast muttrarna lyckas hon få bort på nååt konstigt sätt! Vill inte att hon ska se ut som ett miffo,Hur gör jag?:)

tezzie
0

Det är nog bara acceptera att den har en egen vilja :-)

*** Kärleken övervinner allt ***

tezzie
0

Kan tillägga att jag tycker att det är gulligt med en busig man som inte vill ligga :-)

cher_
0

#1,2 ..Haha ja,men på tävlingarna vill jag att hon ska se något vacker ut:D

tezzie
0

Då får du väl knoppa till tävling då ;)

cher_
0

tihi, mja då blir hon nog inte mkt finare,hahahha:D..Men den får väl va som den är, när den inte blev som den skulle:D

Loa-bg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Casanova har en sådan man. Ligger ner om den är lång, men så fort jag klipper den reser den sig rakt upp… Han ser helknepig ut i det. Men jag har låtit det vara, får välla ta mig besväret att knoppa till tävling istället :)

cher_
0

hahah, men det är så krabbigt att knoppa enligt mig,är inte så bra på det,:D

tezzie
0

Loa: Vilken konstig bild…. eller är det jag som är knäpp??

Loa-bg
0

#7 Haha, hur tror du att jag lärde mig knoppa man? Jag fick ju börja när Casas man började se ut så där… xP

#8 Själva bilden i sig är väl inte konstig, men jag antar att reagerar på hans knepiga man? För den är  knepig…

Denna kommentar har tagits bort.
cher_
0

#9 hahah, jo jag måste nog börja lära mig det nu^^

tezzie
0

Jag ber om ursäkt Loa, jag har kollat på bilden igen och ser att det är hans man som som förvillade mig ;)

Söt häst =)

Loa-bg
0

#12 Haha, det är lugnt! Tack! Mjo, mycket söt häst om det inte varit för den avskyvärda manen… Oskyldig

joooossan
0

avskyvärda !? Bara jag som tycke det var urgulligt !? :D Supersöt häst med underbart söt man ;)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Loa-bg
0

#14 Haha xD Vad kul att nån uppskattar den!