LC:1 dressyr 2008 ;D
Hejsan!
Jag ska tävla dressyr nu till heljen och undrar om någon vet någon länk där jag kan hitta dressyr programet. Vore jäte snällt om du kunde hjälpa mig. Tack på förhand :D<3

stallbacken har
Okej, tack så mycket :)
Stallbacken har bildversioner, men nu kan du få dem i textversioner gratis på ww.ridsport.se.
F.ö. är det nya LC:1 jättekul :D
Alla programmen finns på ridsport förbundets hemsida. Där ligger alla dresyrprogram och de som är nya för iår.

Lc:1 2008 är helt udda x)
Verkar jätte skoj tycker jag, bättre än de gamla :) Lycka till med tävlingen också! :D
Mhm :) Gamla LC:1 var så tråkigt…:P
men hallå, ingen hälsning när man kommer in?
Nej ingen hälsning!
konstigt.. tur jag inte rider dressyr längre
Fattar inte riktigt det där med att det inte är någon hälsning i början. Vad är grejen liksom? Konstigt…
Kul! Var någonstans ska du tävla?
Det där var ju ett tag sen hon skrev det…
haha det ska jag rida i Ponnia cup i sommar xD

Ingen aning :P Undrar också det ^^

Var väll nån här på ridsport som sa att den var bort tagen för att det är många unga hästar som är gröna och då var de lättare med en halt i mitten än i början för annars tappar den framåt bjudningen.

#18 Precis det har jag oxå hört!
*** Kärleken övervinner allt ***
#14 Menar du mig?

#18 Tack för svaret, jag tror med jag hört det nån gång ;)
#18 Så är det. Väldigt bra tycker jag, haha :D
Okej, ja där fick man lära sig nåt nytt. Iofs rätt smart tänkt :) Fast resten av programmet är ändå svårare rent tekniskt än det gamla, så det blir ju ändå lite knepigare för nybörjare.
asså jag är väl typ helt trög men HJÄLP!!! leter efter ett dressyrprogram : LC:2 2008 men tyckte att stallbackens var ganska värdelöst >_< och jag hittar inte programmen på ridsportsförbundets hemsida XDD hittar inte dit .__. HJÄLPA MIG? 8D
Här finns det:
jo men det är ju från stallbacken o tkr den är rätt värdelös .__. finns det ingen annan hemsida? o_O
Ridsportförbundet har ju men där kostar det pengar har jag för mig. Kolla med din ridklubb annars :)