Uppdatering om Lord och bölden!
Det var ett tag sedan nu och kände att jag måste berätta om förbättringarna om det.
Svullnaden är nästan helt nere, och det verkar som om den andra bölden brevid nästan försvunnit och inte alls tänker spricka! Han luktar fortfarande lite ur munnen, men han äter betydligt bättre nu. Han äter med kindtänderna, men det går lite hackigt! Bölden rinner nästan inte alls, utan bara lite och hans exem är bättre vid ganacherna! Men pga att bölden/erna har suttit på käkbenet har det ju som sagt gjort fruktansvärt ont när han tuggat och han har förlorat massa vikt och muskler.. Men nu äter han nästan som han ska och jag hade kunnat fortsätta rida men väntade med det tills han visade sig bli bättre och han ska börja skrittas igång nu! =) Är riktigt glad över det, men det kommer såklart att bli jobbigt att börja om från början men det är det värt det. Tänkte visa lite foton på honom.
Här är ifrån att han har normalt hull, men jag tyckte han kunde varit fetare! Här har han bölden, innan vi åkte till veterinären och han började rasa ordentilgt i vikt!

Skönt att han är på bättringsvägen! =D
Men har ni taggtråd???
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Det där är i en gammal hage, det var en som ville att hästarna skulle beta av där. Men annars har vi det med, det är meningen att vi ska byta i våra hagar, men först måste vi få reda på vart den nya vägen ska byggas! =)

Oj vågar ni ha taggtråd?
*** Kärleken övervinner allt ***
#6. Ja, det har inte hänt någonting. På förrastället vi hade så var det kohagar brevid hästhagarna, vilket ledde till att det var taggtråd, där sprängde den travaren vi hade på foder då, sprängde rakt igenom utan en skråma, kan ju varit tur med, men de går inte i närheten av taggtråden osv. Sedan ska vi ev byta, först måste vi veta vad komunen har för planer.