VILL HA HÄÄST IGEN NUUU! :)
Vi har letat nu sen februari efter ny silandshäst sen valvar avlivades.. Men vi har inte luyckats.. Men i tja.. ngn gång nu i maj så hittade vi Aron <3 Han var värkligen en drömhäst och vi bestämde oss för och köpa han , men han hade spår efter spatt :S så det blev inget med det "/ han var mycket lovade , efter Gustur frá hóli eller hur han stavas .. alltså kraftur som vann VM är hans halvbror :) så det är mycket synd.. Men nu har jag och mamma börjat fundera på och importera :) Och s blir det nog .. längat såå mycket !!! dom frånd en gården vi har bestämt och importera från har många hästar som är mycket intressanta. Vi ska satsa på unghäst :D så nu sitter jag bara här och väntar på hennes mejl , så ska jag och mamma titta igenom alla hennes hästar osm hon har till salu :D
Önska oss lycka till ? hoppas verkligen att vi ska fastna för någon :)
Lycka till! :)
Är du ute efter någon speciell häst, d.v.s. sto/valack, fyr- eller femgångare m.m.

5-gångare 4-5 år ;) vallack elelr sto spelar ingen roll :)
Lycka till :) Hoppas ni hittar någon kuse :D
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Säger som de andra, lycka till :)
http://www.homluholt.is/ har nog många till salu. Du kan prata med Alex, hon jobbade där i somras. :)
Spännande! :) Vilken gård är det ni tänk köpa från?
Kan ju säga direkt att hemsidan i inlägg #5 inte är uppdaterad sen ett år tillbaka, men är ni intresserade så ring Guðný, hon pratar svenska. ;)
Just 4-5-åringarna har jag ingen vidare koll på vilka som är till salu, men har bilder på några i den åldern i alla fall, om du är intresserad av att se. Men som sagt, om de är till salu vet jag inte. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Lycka till :)