Lånas ut !
Min älskade grabb lånas ut på foder för lång tid, inte bara över sommaren. Han är huur go som helst, snäll att rida, kan stå själv både i box och hage. Vill gå på bete under sommaren och på vintern vill ha stå i stor box ( ev lösdrift) Han är ranghög.
Han är ca 183 mkh, fullt ridbar, all utrustning finns.
Pma mig för mer info.
Bild kommer
ps lånas ut pga av min hälsa

Gud vad fin! :D Synd att man inte kan ta nån pålle :/
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
Åh skadu låna ut Fritz? Han är ju så fin …attan att man inte har ett eget STORT stalll m mils hagar till…
åh……….

Trevlig kille kan jag intyga!! =)

Vilken goding :)
*** Kärleken övervinner allt ***

Men oj, så stor!
Men… Jag har inte råd att ha en häst till ju :(
-linasvovvar:
Hade inte du ett sto som skulle ha föl? *eller har jag helt rört till det nu?*kliar mig i skallen*

#10 o jag har ett ponnysto som ska ha föl. Så du är inte helt ute och reser.
synd att mina boxar blir för små :(
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
Ååå Lina, så elak du är, nu som jag redan var max sugen på häst, och som är så kär i Frits >.<
Nu blev jag ju inte ALLS sugen överhuvudtaget då! *klätrar på väggarna*
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Nu är även gubben hästsugen! :O

Vilken bra karl du verkar ha Rita ;) Hur gör du?? Jag får aldrig min gubbe hästsugen…
*** Kärleken övervinner allt ***
#15 hum, jag bara.. typ.. visade han tråden.. ;)
Han älskar djur, även hästar, fast han inte är så trygga på dom som jag är. Han vill gjärna lära lite :) och jag HAR inte tänkt släppa denna karlen ;)
Åh, hade man haft möjlighet, pengar och allt det där andra så hade det ju varit en sjukt fin häst….
jag är intresserad av att ha en häst på foder.. "mitt stall" ligger 3 hm ifrån där jag bor och dom har lösdrift så han kommer att få röra på sig mykt.. och jag kommer att vara i stallet varje dag, låter detta intressand?? pma mig isf:) ska till stallet idag och kika på hagarna och så, dom säger att dom är jätte stora. jag har 8 års ridvana, är just nu medryttare på ett varmblodssto, men känner att jag vill ha en foderhäst och eventuelt ett köp senare:)
o himmel han va stor :) fin jätte fin :) lycka till

*utlånad*
det gick snabbt :)

#21 Tycker du ??? nästan två månader !?
#22- vem lånade honom då ? någon från ridsport.if. ? :)

#23 Nej inte från ridsport, men jag har självklart tipsat om sidan !!!
#23 - okej :) står hon i närheten där du bor så du kan hälsa på ? :)

#25 Han står två timmar från oss, va och hälsade på i söndags bilder finns under "Hälsade på Fritz idag"
#26 - vad roligt att han står så nära =)