Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 539 ggr
wewwa
0

Ullared/Gekås

Var där i helgen nu Fre-lör. Köpte en säkerhetsväst och en stalltröja (grön). Säkerhetsvästen ville jag väl egentligen helst haft dragkedja på, men det fanns inte i min storlek. Så det blev en svart med kardborre istället (level 3) 499 kr. Ngn mer som har köpt det där?

emsems
0

inte det, men vad bra att du köper säkerhetsväst, hoppas att du använder den flitigt!

tessa
0

Nepp, men jag ska dit den 8:e, yay! =) och i torsdags fyllde jag år och fick en finfin säkerhetsväst, klass 3 från granngården =) Hoppas du också är nöjd med din väst!

Hade de mycket hästsaker för övrigt?? *nyfiken*

Morrhoppa
0

#2 När jag var där hade de en jättestor hästavdelning :D Jag köpte en massa roliga saker som jag både behövde och inte behövde ^^

LinneaG
0

#2, 3 - När jag va där så tycker jag inte att det fanns speciellt mycket hästsaker. Det fanns ju en avdelning, men det var inget speciellt och inga speciella priser. Men man ska kanske inte förvänta sig något innan man kommer dit, då blir det roligare =)

tessa
0

När var ni där då, ni som har svarat?? =)

LinneaG
0

Jag var där vecka 25 el 26, helgen där emellan tror jag…

zandrizen
0

Har inte köpt nån säkerhetsväst på Gekås men däremot så var jag där i torsdags. Köpte dock inte mer än ett par vantar på hästavdelningen fastän att jag kärade ner mig i ett rosa rutigt fleecetäcke. Hihi.
Kan annars tipsa om att Victor Hugo ridbyxor är väldigt billiga där!