Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 3933 ggr
PimTheGreat
0

????

är det någon mer här inne än jag???? verkar tomt..

tessa
0

det är jättetomt..

- hohoo???? *eko-eko-eko*

Skrattande

PimTheGreat
0

hihi…märker det…………….Skrattande

tessa
0

Har fått för mig att många har tillgång till dator och internet på jobbet, men vem vet - de kanske jobbar… Flört

Själv ska jag snart bege mig ut till stallet och Yrla - längtar… och ser fram emot en lugn afton i soffan, måndagar brukar oftast kännas mer eller mindre tunga =)

PimTheGreat
0

Ja de brukar det… Jag ska börja med middagen nu, sen bär det av till Pim kl 18.00…. Sen blir det nog lugnt i soffan för min del med. Legat dålig i helgen, så man e fortfarande lite seg och hostig

elin
0

jag e här

/Elin

lisette
0

#3 ja vissa måste jobba för brödföda. en elräkning på 4800 är itne skoj… :D

__iE
0

är här nu, kom hem från skolan för ca 30 minuter sen :/

SarahPeace
0

Jag är här nu :)

Eve
0

Jag med :)

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Julia
0

Jag är här!!:P

emsems
0

jag är häääär… någon som är duktigt på söka på internet??? söker efter uppfödare i umeå-trakten… hittar typ inget alls.. någon som hittar bättre än jag?

jen
0

nu är jag med här Glad

har varit i E-tuna till röntgen med dottern, haft kiropraktor ute till hästen idag, åkt till K-holm och handlat till sonen, och nu efter maten så blev jag helt slut och bänkade mig här…..

Lisette! har du redan fått så dyr elräkning???? det är ju inte ens vinter än!

__iE
0

#11 hittade när jag googlade på 'hästuppfödare i Umeå' kom då upp ngt där dt stod hästuppfödare norr om Umeå, du får kolla själv, här är iaf hemsidan dit ^^ http://katalogen.sunet.se/kat/business/corporations/animals_and_pets/breeding/horses

FummelFia
0

Jag e också här. Kom nyss hem från jobbet….

emsems
0

#13 tyvärr fanns bara en från umeå, och det var araber (kan väl iofs funka det med… men var så sugen på hitta ett ställe där man kanske vill köpa med sig ett föl tillslut! Tack för att du sökte med mig!

[slo]
0

Jag kom också precis hem från jobbet… Sitter och längtar tills på onsdag, flyget till tyskland går då :D

#6 nu får du nog ta och stänga av hembränningsapparaten tror jag ;)

emsems
0

ska du se hoppningen?? lyloooooo dig!

[slo]
0

Hoppning? Nää, jag åker för att kolla på reining :D

emsems
0

du är ju knasig! =) det är förresten en kille på mitt stall som är superbra, om jag förstått det rätt? du kanske vet vem det är? sebastian öhman.. om du går in på denna sida, klickar på tävlingssektionen och på bilder, så ser du rätt snabbt vilken det är.

[slo]
0

Jag brukar höra att jag är knasig, är övertygad om att det är något bra :D

Nja, känner lite halvt igen namnet… Men inte mer, är inte så insatt än, bara intresserad ;)

__iE
0

#15 okej, kollade inte så noga ^^
hade ändå inget att göra då (;

bebbe
0

Tycker det tar sån tid här inne nu och ids inte sitta och vänta, är det fler än jag som tycker att datorn är saktfärdig på denna sajten nu för tiden?

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

LinneaG
0

Jag är här, men det är väldigt seeegt!!

jen
0

ja,det går skitseegt!

gejsa
0

Är här nu. Inte mycket skrivet på flera dagar tycker jag.

SarahPeace
0

Nu ska ja gå , Skolan imorgon som vanligt … :-/

heeej¨dåå ! Kram på er alla  : )

gejsa
0

Natti natti.

lisette
0

#12 de har beräknat för lite el varje månad och detta var årsavstämningen. 4800/12 månader blir ändå inte så mycket. men det är en saftig faktura nu. inte skoj alls.

#16 *lägger slo över knäet och hotar med stryk* du ska vara tyst om det där! ;) skämt o sido - har man inte råd med riktig sprit ska man inte dricka det. jag har aldrig köpt HB i hela mitt liv…

jen
0

#28 jaha! då förstår jag…  vi fick också hög elräkning"djävulssmiley tack" när vi flyttade från lägenheten.grrrSkrikandes

gejsa
0

Ja, nu kan dom inte skriva en uträkning på hela året och så betala månadsvis heller tydligen. Nu blir det alltså billigare på sommaren och dyrare på vintern. I stället för att göra en genomsnittsräkning varje månad över hela året.

lisette
0

#29 vi är för snälla när det gäller både elen och bensinen. hade folk börjat säga ifrån så hade det kanske blivit billigare…

gejsa
0

Tror inte att vi har så mycket att säga till om faktist. Tyvärr!

tessa
0

#6: pengar kan man väl få till brödföda utan att jobba.. ;)

lisette
0

#33 hur då? ;)

tessa
0

#34: tja.. alltså, man kan ju rent fysiskt befinna sig på jobbet… men…OskyldigSkrattande

Mandysan
0

Nu är jag här! (Nej jag skolkar inte, jag är förkyld).

lisette
0

#35 jahaa. ja det är ju det jag alltid gör… D:

LinneaG
0

Nu är jag här igen =) just publicerat en ny artikel Flört