Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 1522 ggr
oliviakarelius
0

Letar efter ett snyggt remontträns.

Jag letar efter ett snygg remontträns i svart men har inte hittat ett än. Tips på nån sida ? Vill inte ha nått skit från tex hööks eller börjes utan ska vara med kvalitet och får max kosta 1000 kr :)

Klasselover
0

Jag har köpt ett träns från hööks och det har hållt i 3år och ser helt nytt ut, så det är inget skit därifrån.. Kan lägga till att det används ofta och att det kostade 169 kr..

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

MLphoto
0

förlåt om jag kanske kapar tråden lite, men hööks o börjes har faktiskt inte bara skit :P har många stilrena och tåliga kvalitétsträns från båda ställena…

"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."

oliviakarelius
0

#2 Jo jag vet men ofta är lädret inte mjukt. Iaf de man beställer från katalogen.

oliviakarelius
0

Dubbel

tezzie
0

Sök på hannoveransk nosgrimma istället för remont :-)

*** Kärleken övervinner allt ***

Klasselover
0

#3 - Då får man sköta om det så fort man får hem det. Så fort jag fick hem mitt la jag det i ett oljebad i två dagar - sen var det så mjukt som det kan bli!

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

oliviakarelius
0

#6 Okeej , men jag vill inte ha nått billigt träns iaf :)

Glömde säga också att de ska vara en platta där bak.

MLphoto
0

Platta?

"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."

[louise80]
0

Köpte ett snyggt träns med remont i falsterbo, av märket TEW som tydligen är nytt på den svenska marknaden. Finns i vissa butiker, men sök på nätet så hittar du det säkert. Bra kvalitet och snygga med

Chan
0

Jag har ett Hubertusträns (Hubertus Classic Showträns). Det är aachennosgrimma på det, så jag köpte en lös remontnosgrimma till det från Glen Gordon. Totalpris över 1500:- men mjukt och fint läder = väl värt pengarna.

Du kan köpa en lös nosgrimma om du vill. Lättare att hitta snygga enstaka nosgrimmor än hela remontträns, tycker jag.

oliviakarelius
0

#9 De ska jag söka på:D

#10 Har tittat på de förut och är i valet och kvalet om jag ska köpa de. :)

#11 De har jag också funderat på om jag inte hittar nått:)