Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: ridtravare
Läst 830 ggr
Zabbio
0

halft OT; Ny sadel och träns! *bild*

Har nu äntligen fått ny sadel och träns! Eller.. fått och fått, den kostade ju 7000kr, det är mer än vad hästen kostade xD Men bara det bästa är gott nog! :)

Tränset är billigt krafs från Citygross.. köpte det bara för att svart träns inte matchar brun sadel.. >_> men undrar om jag inte ska använda mitt härliga, mjuka underbara svarta träns till vardags iaf. x)

Jag älskar min sadel! Min sits blir bättre (även om det inte syns på bilden) den är skön att sitta i och tja,, bästa sadeln hittils, helt klart! Ligger bra också :)

En bild :)

Bilden “http://<a href=www.elftown.com/stuff/amigocrowsadel.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel." />

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

denisesalomonsson
0

fint :)

Winner99
0

vad är det för sorsts sadel? :O :)

Mandysan
0

#2 Ser ut som en stocksadel eller en portugesa (rätta mig om jag har fel Zabbio) :)

Ser fint ut! :)

Zabbio
0

#2 och 3

Det är en spansk skolsadel, bomlös:)

Star Trekk Espaniola, närmare bestämt.^^

Winner99
0

okej :D det passade fint med det ljusa mot din mörka häst :)

Zabbio
0

Tack^^ Fast nästa blir svart om jag får välja :P

Winner99
0

haha, ja svart är jätte lätt att matcha till :) ångrar att jag inte köpte svart utrustning :P det är svårt att få samma bruna färg på sakerna tyckerjag ;P

fridak
0

fint!

appropå matchning så köpte jag några schabrak i falsterbo, kom hem och köpte en sadel. en mörkbrun för den fanns inte i annan färg(svart) men ett av de nyköpta schabraken passar perfekt till sadeln:D