Åhh va mysigt det ser ut =)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

inga fler bilder??

vem vågade inte gå ut i vattnet o ta bilder närmre? ;)
Hej o hå vad mysigt! Ni ser ut att ha ÄNNU finare strand än oss, haha, vi som har havet mitt i centrum bredvid motorväg & under shell-mack! Vart bor du?
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

hon bor i djurröd.. ;) men de badar i en sjö utanför hässleholm. finns fler bilder under andra trådar. =)
# han som fotade var en riktig badkruka:P
#11 OKej :)
Ska kika på fler trådar, ser ju för härligt ut!
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Men gud så avis jag blir…..så mysigt och långgrunt det såg ut. Är det kallt i vattnet? Är det ett bad för allmänheten? Det ser ju så fint ut. Konstigt att det inte var mer folk där. Vädret var ju fint.
#japp det är ett allmänbad=) ja det var lagom långgrunt och faktiskt väldigt varmt i vattnet, men det var ganska mycket alger nu. Men inne i kanten var vattnet 26 grader!

#15,16 njae det är ju inte direkt ngt allmänbad. människorna badar på andra sidan sjön typ. här får man bada med hästar o hundar.

hur kör man för att komma dit man får bada med hund och häst? jag har aldrg vetat exakt vart det är.. :O
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Mysigt :)

cilla, du kör in mot hovdala, sedan in på grusvägenvägen mot skyrup. sedan är det en av vägarna ner till höger. står guldkusten där.

#21 okej :)
vågar man låta hunden bada där? tänkte på algerna och det..
Medarbetare på Dressyr.ifokus
vad mysigt det ser ut ^^

så länge inte hunden dricker så ska det inte vara ngn fara. men det finns ju hundar som dött av att druckit algvatten.

Jag skulle aldrig bada min hund om ni ser alger i vattnet. För hundarna dricker ju jämt när dom står med tassarna i vattnet.