Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 937 ggr
Shira90
0

OT:Supervärme, rekord !

Super duber rekord värme här idag, 32 grader i lilla Ulricehamn, och jag har jobbat från 10-19…. VARMT!!!Ungefär 34 grader inne i affären och fläktarna har varit igång hela  dagen, men nepp hjälper inte, Skönt att få åka hem… Kommer sova skönt i nattOskyldig

~Medarbetare på ridtravare.ifokus~

Yessica
0

Jaa, det är verkligen varmt nu! :O

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Anna
0

Här har det varit 30 grader i skuggan idag, flämt!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Ledin
0

jag har kollat vatten flera gg idag så dom har färsktvatten har en flörtör lr vad det nu heter det fyller på av sig själv smidigt värre men så kollar man så den funkar, varmt så in i helsike å det e väll tur det att SOMMAREN är tillbaka :) sitter i skuggan men har haft kanooooon mycket å göra idag städa, vika tvätt göra rent alla kattlådor kolla mat städat hos kaninerna in med mat fyllt på så det ska finnas lätt o ge denna vecka för nu åker vi till Öland :) vårat favvo ställe långa stränder grunt o skit rent vatten, hyrt ett stort hus med båthus o båt så fiska ska vi väll göra på kvällen å dricka en kall god öl o bara njuta av sommar o varandra mmmmm vad skönt ^ o^

The-Photo
0

38,4 i solen :S

sputtnick_plexus
0

Det är verkligen jättevarmt! :)

Klasselover
0

Här har det varit runt 30 grader i skuggan :)

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

lisette
0

haaarligt! har fått fin färg idag. D:

J-Parnebo
0

det är verkligen varmt här, fast det är ganska skönt, men hoppas på en mulen dag så jag kan rida^^

bubbelbubbel
0

här har det varit rätt hett idag med, temperaturen enligt mätaren i solen på balkongen var på härliga 47,5. nice.

JoJos
0

utanför stallet har det mätt 45,8 i solen :P

MLphoto
0

Här stod termometern på 45grader vid 10.00, och när vi var ute o gick vid 21:15 så stod den på 25grader…

"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."

Shira90
0

Inte speciellt mycket minskning idag heller, fortfarande lika varmt, nu blir jag nästan sur på vädret, att det aldrig kan bestämma sig antingen ska det var 15 grader och spöregn eller 30 grader och super soligt

Alex
0

Här har vi 32 grader ute och 30 grader inne, jättehärligt… :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Maja
0

Meeh, man kan ju inte kolla på termometern i solen. :P Är ju alltid x antal grader varmare än vad det är på riktigt, termotetern värms ju upp. ;)

Har runt 30 grader i skuggan här..

Shira90
0

#13 Härigt :P Nej jag tycker det räcker nu… kan vara några grader kallare typ 29 Skrattande

Peppe
0

30 grader i skuggan har vi och ett åskoväder på ingång

Här är det alltid varmt, har ju det Svenska värmerekordet med 38 grader! Cool på vintern är det istället skitkallt…

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Anna
0

Nu har det nyss åskat ordentligt här - men inget regn Hemlis Vi som bara har knappt 5dm vatten kvar i brunnen…

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

bubbelbubbel
0

här har det regnat, eller det regnar nu, åskat har det med gjort, men då var jag hos pappa, iof åskade det där med, men här slog det ner i ett hus och började brinna.

Mandysan
0

Här har vi 31 grader i skuggan och solsken…

Alex
0

#14 Nähä? Jag som trodde det var över 50 grader varmt utanför våran ytterdörr på sommarkvällarna… ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst