Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 937 ggr
Peppe
0

Bästa transporten?

Spinner vidare lite på Cillas tråd

Vilket är det bästa märket?

Sämsta märket?

Bästa transporten under 100 000kr?

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Cilla89a
0

Vi hade en Star Trailer innan, en grå, med forturlastning och sadelkammare, boggie då.. Och mina förldrar älskade att köra den, dem tyckte det var den stadigaste dem någonsin kört :)
Jag själv gillade också den, då man kunde öppna fönstret över fronturlastningen så hästen kunde titta ut :)
Sadelkammaren var dock i minsta laget och bökigt att bära in och ta ut sadel..

Men den är såld Gråter Sålde den i höstas när jag sålde Schess, vart ju inte meningen att jag skulle ha en ny häst + så hade min syster tröttnat på att träna..

Men det kommer en ny, när jag hittat häst :D

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Cilla89a
0

jag tycker inte om Boj.. visst dem kan vara fina, men jag tycker dem ser så stora och klumpiga ut, och jag har hört folk som tycker det samma när dem kör en Boj..

jag skulle aldrig köpa en transport som inte har fönster..

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Annette
0

Jag har just köpt ett nytt Läckösläp och är helnöjd.

halludu
0

Jag tycker om nästan alla boggisläp med fönster och sadelkammare, har dom det så är jag helnöjd=D

CarCar
0

Vi har en Christ Comet och jag är supernöjd.. Älskar att köra den :)

Mandysan
0

Jag har aldrig kört men hästarna fick åka i en star trailer Viking en gång och jag uppskattade den verkligen! Den var så ljus och rymlig :)

Sen vet jag flera med Värmlandsvagnen som är jättenöjda.

Men får våran del blir det en Christ i framtiden, älskar dem!

CBA
0

Jag gillar Ifor Williams trailers bäst. De är lätta att dra och ligger fint bakom bilen samt att de är tysta och lätta att hantera, inget gnissel i gångjärn och galet tunga luckor som jag tycker att många vagnar dras med.

Oavsett märke så ska det vara boogie om jag skall köra häst.

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.