Nya ridbilder på Lillan!
nr 8, kom dock inte med!
Jättefina bilder Eve, Lillan är superfin, och ni är ett supertrevlig ekipage att kika på! :)
thorsson - du är för snabb :P jag la upp den preciiiis är jag såg att den inte kom med ;) Tack så mycket (: tror att hon kommer bli en mykcet fin ridhäst i framtiden (:

hade aldrig trott att hon var travare! superfin är hon,
Hihi, läskigt stor! ;)
Nädå, det ser jättebra ut! :D

ser himmla trevlig ut :) ser verkligen inte ut som nån travare :)
Medarbetare på Dressyr.ifokus
#9. klart att hon kommer bli en mycket fin ridhäst! :)

Ser himla trevligt ut! Det ser alltid så lätt ut när andra rider :)
Men var rider ni? Ser ut som vatten i bakgrunden på sista bilden?

jättesnygg häst!

Hon är så snygg Eve!! Hon se verkligen inte ut som ett vbl! Måste komma och kolla när du rider någon dag. Har du tid någon dag får du gärna komma och träna troya ;)
Verkligen, hon har blivit grymt snygg!

tjusig häst! lite tjock bara ;) tips till dig, räta upp överlivet, ser så mkt snyggare ut då :P

#17 - Då har du inte sett min häst :P
Eve - hur länge har du haft henne nu? 2 mån?

#17 …Eller min. ;)
Tack, allihopa! :D
Jn84 - Vi rider på ängen precis bakom alla travatre med konstiga grejer i manen ^^
LinneaG - Jag tog hem henne i April, så tre månader i alla fall (: Men har bara ridit henne i en.. Med muskler kommer bättre form (: Rider gärna Troya nåndag (: Nästa vecka jobbar jag inte, så då kan vi säkert passa på..
Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus
Vad fina ni är tillsammans :)

SHIET! Hade aldrig trott att det var en travare. Grymt snygg häst :))
NathalieN och Lizzan - Tack så mycket (:

Riktigt fin är hon Eve! :) Ser verkligen inte ut som en travare.
Beundy - Jaa, ska bli ritkigt kul att se henne välmusklad och tränad om typ eller år eller så (:
Grymt snygg häst :)
/Elin
elin - jaa, visst ör hon!? :D:D *stolt matte*

Va fina hon är Eve ni ser jättefina ut tillsammans !
Skit fin ! Fick nya bilder på Rappiscen härom dagen. El va ett tag sen men, han va skit fin ! Såg inte alls ut som ett vbl o hade byggt på sig rejält.. Han va ju så tanig efter han blev sjuk o allt. :)

e de varmblodstravare? :O trodde nästan de va halvblod jag ^^ jättefint :D
Jennie - vad kul!! :D
Winner - hihi, många som tror det (: Fick visa frysmärkningen för vet för att hon öt skulle tro mig när jag sa att hon var vbl ;)

har du ingen sida med bilderna? jag kan inte se dem..
Jättefin häst! Jättefint ekipage!!!!!!
Ni är absolut inte för tjocka, någon av er. Din häst är rund och blank och ser mycket glad och välmående ut.

Kan verkligen hålla med om att hon inte liknar ett varmblod ! Trodde rätt säkert att det var ett halvblod innan jag läste komentarerna ;) Ser verkligen jättefint ut, snyggt ekipage ! (;
Josefinejumpforjoy.blogg.se
Vilken maffig travare! Förstår det som att hon är det iaf… =) Längesedan jag var inne på forumet så du har kanske lust att uppdatera mig lite Eve, blir ju nyfiken.. Är detta din häst, ny? Du har inte kvar den Mr P?
Förstår att det händer mycket, som jag inte har koll på… =)
Scandi - jag kan lägga upp de på pb (: Skickar dig en länk snart..
olympia - hehe, fast din kompis häst ser ut att passa i det bättre ^^ Min Lillan (som egentligen heter Million Wind) är 175 hög och rätt så grov ^^
Tessa - Million Wind (Lillan) har jag haft från april då Pepini åkte hem till sin ägare. Jag har Lillan på foder just nu, men ska köpa henne när jag har pengar (: Jag rider henne nästan varje dag och hon utvecklas bara mer och mer. Snart ska jag ta ut en dressyrtränare som hjälper oss att komma mer framåt, jag vill bara sätta lite mer muskler först på henne. När vi sedan har koll på dressyren så ska vi hoppträna. Hon älskar att hoppa oh hoppar lätt och smidigt över 120 utan ryttare (: Detta ska bli min nya "tappa hakan häst" ^^ Folk som har fördomar ska tappa hakan när man säger att det är ett vbl :D

Vad fin hon var (: Nä, Lillan öär inte duirekt liten, men perfekt för mig.
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
sofiagenne - tack så mycket (: