duktiga silver, :d
idag , på våran andra LD och vpran andra lokala, hoppade silver felfritt hur lätt som helst :D han var verkligen jättefin, han sprängde lite mot vissa hinder , men hoppade perfekt överallt :D kom enligt mej lite nära på tvåan , men det var ingen som såg det så ja :D haha han tycker det är så otroligt kul, han kommer kunna hoppa HÖGT (: <3 min silver
Isa Aronsson
www.stallequino.se
vad fin han är=)
#3 tack :D
Isa Aronsson
www.stallequino.se
Silver är så galet vacker, ni är ett fint par tillsammans! =) "Miniponnyn" är ursöt! :)
#9 TACK , <3 :D
film kommer nog snart också :D haha
Isa Aronsson
www.stallequino.se
:D Ska bli kul och se filmen! =)
kommer nog ikväll typ :) han var verkligen jätteduktig, så nöjd med honom :) <3
Isa Aronsson
www.stallequino.se

#4 han är inte till salu? vi har folk i byn som letar b-ponny som är säker och går på alla hinder.
#13 halvt om halvt (A) nej, men han är ju verkligen ingen nybörjar ponny tyvärr, vi letar ju efter en ryttare åt honom, men pågrund av att han är så pass busig så är det inte många som klarar honom tyvärr, olivia är mkt stor på honom och kan inte rida honom länge till, men hon klarar av honom jättebra (: men till absolut rätt hem som klarar av hans attityd är det nog möjligt (:
jag vet att jag sagt innan att han är till salu, men det åär himmla svårt att älja denna otroligt personliga ponny som varit med mej i ca 7 år nu (: <3
Isa Aronsson
www.stallequino.se

tjejerna är inga nybörjare, men de har haft ponnyer som stannar på allt. de är tuffa och vågar en del.
om du är seriös att han kan vara till salu kan du väl pma ditt nr så kan jag be dem ringa upp?
Jag ser en framtida Wilda i honom (hoppar bra & har lite samma färg), han är jättefin :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Kul att det gick så bra, ser jättefint ut =)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
#19&20 taack :D <3
dock är det ju fortfarande lite problem med framhoppningarna, han skötte sej ganska bra nu i lammhult, men innan har det varit värre ;/
Isa Aronsson
www.stallequino.se