Uteritt i Djurröd

Kengela heter hon =)

Bara Lisette som satt på en vettig häst ser jag. ;) Hahahaha.. ^^

TSSS! jag ramlade inte alls av!!!!!!!!! skulle bara spänna sadelgjorden…HRM!

vad fina vi var allihop!

Mmm jättefina..MEN va konstig Tjocke ser ut på sista bilden..kunde lika gärna ha varit Hercules hihihi lika liten

Gud vad mysigt det ser ut, skulle hemskt gärna villja vara med, men jag fick allt snällt hålla mig till bilen, nåja lite nytta gjorde jag i alla fall, var och levererade en rockard till Åsa när dom var ute och roade sig, *suck* Av Andreas fick jag en gös och en gädda som han varit och fiskat till mig,(ska bli jättegott) Åsa…vet du vad Andreas sa till mig? jodu han sa faktiskt att han inte begrep ett dugg om hästar, men han tyckte att din häst var superfin….sträck på dig 
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

#36 du skulle ju kunna köra hercules! =) =)

Ja det hade faktiskt gått. Det var inte så mkt terräng..=)

annars hade man ju fått ta enbart grusvägar!

Åhh vilka härliga bilder, med extremt koncentrerade ryttare ;)
Vad grönt och fint ni har det!!
*** Kärleken övervinner allt ***
#36 jo han sa det direkt Ludde kom ut ur transporten så jag sträcker på mig jätte mkt o blir super låååång..:-D
Ja det var verkligen synd du inte kunde följa med…hade varit kul! MEN tack för hjälpen av leveransen av rockarden…ska ta mig ut ngn dag o hämta den…
#40 Ja så grönt o fint är det när man bor i Skåneland!!!
Ohh, kan man få följa med ut nångån? kanske finns tillräckligt med hästar i Djurröd för o låna en kanske? ;)
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

det går säkert att lösa lina! =) omi nte annat senare i sommar när merry är mer riden så…
ja vad ku om vi blir flera…får väl dock sko Ludde först t nästa gång så han inte trasar hovarna igen…:-(
kanske kunde ordnat ngt häromkring sen…(när Merry är mer riden…) vi har JÄTTE fina vägar här…inte mkt skog men mkt vatten o mjuka ängar…
Hade vart jätteskoj :)
lånar gärna terrängmopeden du red då lisette :) så får du ta Merry :P
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
*på 25 ser det ut som jag är mega fet, dock är det 3 tjocktröjor plus en polo under. hehe åsså västen såklart:P

malin, du vet väl att bilder aldrig ljuger? haha :D
Lilla Lisette, du kanske seer att jag ser bredare ut än en monstertruck och sååå bred är jag FAKTISKT inte! Sen får bilden säga vad den vill!:P PÖÖ

hihi :D
:P