Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: bilderfilmer
Läst 1313 ggr
Klasselover
0

Hemma från ridlägret :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag varit på ridläger från i måndags, har varit jättekul med en superbra ridlärare och snälla kompisar! Fick ett 13-årigt kallblodssto, troligtvis kallblodstravare el. liknanande ;) Pigg, ibland rätt het, men vägrar ibland gå på spåret och börjar då volta, dra sig mot mitten och gå rejält på bogarna och blir då helt ostyrbar :/ Men roligt var det!

Balansträning, jag och Vilda :)

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Klasselover
0

Vilda och halva jag :)

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Klasselover
0

Balansträning över hinder :)

Klasselover
0

Vilda (tyvärr syns inte min fina inbakade fläta ^^)

Klasselover
0

Jag och jättehet Vilda på terrängbanan..

Klasselover
0

Jag och Vilding på terrängbanan

Klasselover
0

Sista dagen, hopptävling..

Klasselover
0

Sista bilden, Vilda efter hopptävlingen ^^ Jobbigt att göra nätet i manen kan jag säga! :)

Maja
0

Trevligt! =) Fin häst också! :)

eemmap
0

Vart var du på ridläger? :)

Fluffen
0

Snygg fläta el va men ska kalla de på sista bildern!! =D vart va ridlägret??

Klasselover
0

Tack! :D Konstigt, jag vet att jag redan svarat på det i tråden :S Jaja, Tjällmo Ridklubb!

Fluffen
0

Okej !! Hur gjorde du flätan?? Ska försöka ge mig på och göra en son men är säker på att det inte kommer att bli så bra. =D

Lizzan
0

Vad roligt det såg ut =)

Klasselover
0

#12 - Om du menar den som bara syns halft på nån bild så är det en inbakad fläta, och den på sista bilden är ett nät. Då börjar du med att dela upp manen i lagom stora tofsar (måste ha rätt lång och tjock man, annars går det inte). Sen tar du dom två första tofsarna och delar så det blir fyra delar. Dom två som är närmast (halva från ena tofsen och halva från andra), sätter du en snodd om och fortsätter manen ut..

Hm, svårt å förklara xD

Spiritinthesky
0

åååh vad jobbigt det är att jag inte kan se dina bilder xd

Isa Aronsson

www.stallequino.se

Yessica
0

Jättefint nät verkligen! :D

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Klasselover
0

#15 - När jag klickar på mina egna öppnas dom inte på internet utan i ett bildprogram jag har :/

Fluffen
0

aha kan förstå de =P ja får väll försöka mig på =D